پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز جانباز:

جانبازان نماد عزت و آزادگی هستند

سردار «ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۵۷۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵ - 25February 2023

جانبازان نماد عزت و آزادگی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است: روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) بزرگ جانباز صحرای کربلا که به روز جانباز نامگذاری شد تجلی‌گاه عشق، رشادت، آزادگی، ایثار و ازخودگذشتگی است.

این روز بزرگ نماد سرافرازی، عزت و جانفشانی مردان بی‌ادعایی است که رسالت سترگ جانبازی را به احسن وجه به نمایش گذاشتند.

بی‌شک جانبازان ستاره‌های تابناک آسمان عشق و ایثار و حماسه هستند که در مکتب سرخ عاشورا درس مقاومت و پایداری آموختند و امروز اسوه‌های ایستادگی و شجاعت به شمار می‌آیند.

جانبازان آیه‌های عشق، مردانگی و جاودانگی هستند که نه تنها در میادین نبرد پیشتاز بودند بلکه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و... گوی سبقت ربوده‌اند و مایه سرافرازی و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی شدند.

اینجانب چهارم شعبان روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به خانواده جانبازان و ایثارگران استان مازندران تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال آرزوی صحت و سلامتی برای این عزیزان زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران را دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار