هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار در دهه دوم اسفند ماه سال جاری و در آستانه روز بزرگداشت شهدا خبر داد.
کد خبر: ۵۷۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶ - 26February 2023

هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزار می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید محمدصادق هاشمی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار در دهه دوم اسفند ماه سال جاری و در آستانه روز بزرگداشت شهدا خبر داد و اظهار داشت: هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف ارزیابی دستاورد‌های طرح شاهد و نیز افزایش انگیزه و تحرک تحصیلی جامعه هدف با مشارکت دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد در ۱۶ اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار در ادامه افزود: در این مراسم از ۷۱ نفر برتر علمی، آموزشی شامل دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب شاهد و ایثارگر با حضور مسئولان عالی رتبه کشور در سطح ملی تقدیر و تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با پایان مهلت فراخوان این جشنواره و دریافت نتایج مرحله استانی، کمیته‌های علمی با حضور اعضای کمیته داوری و مسئولان هر دستگاه آموزشی و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار و پس از بررسی سوابق و رزومه تحصیلی واجدان شرایط و بر اساس شاخص‌های اختصاصی هر دستگاه، نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفی به دبیرخانه جشنواره اقدام شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: مراسم پایانی این جشنواره برای تقدیر و تجلیل از برگزیدگان کشوری در دهه دوم اسفندماه و در آستانه روز بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها