ما متحدیم/ نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

لزوم فعالیت‌های فرهنگی اساسی برای اثربخشی راهیان نور/ میراث شهدا از ظرفیت‌های بی‌نظیر ایران است

علیزاده گفت: اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی اساسی باید پشت جبهه انجام گیرد تا راهیان نور بیش از پیش مثمر ثمر باشد.
کد خبر: ۵۷۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۰ - 02March 2023

فعالیت های فرهنگی اساسی برای اثربخش اردوهای راهیان نور«علی‌اکبر علیزاده برمی» عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های بینظیر و بی‌انتهای جمهوری اسلامی ایران میراث شهدا است که همراه با صفا و اخلاصی که داشتند حماسه آفریدند و امروز به الگویی برای همه آزادگان مبدل شده اند.

علیزاده برمی تصریح کرد: مناطقی که محل نبرد و درگیری این عزیزان بوده است و به دنبال آن به ملکوت اعلا پیوسته اند، جزء محل‌هایی است که حضور در آن معونیت را به اوج خود می رساند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند خاک جبهه‌ها محل نزول فرشتگان است. همه کوشش جمهوری اسلامی ایران به تبع رسالت پیامبران الهی انسان سازی است، به اعتقاد من بهترین جایی که انسان می تواند به اخلاق نیکو به انسانیت دینی برسد جبهه ها است.

وی افزود: رزمندگانی که از تمام هستی خود گذشتند تا از ناموس و وطن دفاع کنند از همه جهت الگویی برای بشریت هستند، جمهوری اسلامی ایران برای اینکه بتواند از ظرفیت انسان سازی شهدا استفاده کند اقدام به برگزاری اردوهای راهیان نور کرده است.

علیزاده برمی ادامه داد: به حمدالله هر ساله اردوهای راهیان نور برگزار می شود و به دنبال آن مردم قدم به خاک مقدس جبهه ها می گذارند، در چنین وضعیتی بسیار حائز اهمیت است که جبهه ها به نحوی آماده باشند که زائران بیشترین اثر معنوی را ببرند و با حال و هوای دفاع مقدس آشنا شوند، کسب معنویت در اردوهای راهیان نور باید به مثابه سرمایه ای باشد که افراد برای یک سال خود به آن متوصل شوند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی اساسی باید پشت جبهه انجام گیرد تا راهیان نور بیش از پیش مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار