خالد مشعل: روز‌های پر التهابی در پیش است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج گفت: امت اسلامی و عربی باید اختلافات داخلی خود را با گفتگو و برادری کنار بگذارد.
کد خبر: ۵۷۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵ - 05March 2023

خالد مشعل: روز‌های پر التهابی در پیش استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج اظهار داشت: اوضاع در اراضی اشغالی به ویژه در آستانه ماه مبارک رمضان به سمت التهاب و تنش بیشتر پیش می‌رود.

مشعل بر ضرورت وحدت و یکپارچگی فلسطینیان در میدان نبرد با دشمن صهیونیستی تاکید کرد و افزود: ما در برابر یک کابینه تندرو و جنایتکار قرار داریم و باید موضعی واحد و یکچارچه داشته باشیم همانگونه که مقاومت در نابلس، جنین، غزه و دیگر مناطق متحد و یکپارچه شده است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس ادامه داد: موضع جنبش حماس در رابطه با اینکه تنها راه بازپس‌گیری این سرزمین مقاومت است، ثابت و بدون تغییر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از امت اسلامی و عربی دعوت کرد در آزادسازی فلسطین سهیم باشند.

مشعل تاکید کرد: نبرد اصلی باید با دشمن صهیونیستی و استعمارگران باشد و امت اسلامی و عربی باید وحدت خود را بازیابد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس افزود: جنبش حماس هرگز در امور داخلی کشور‌های اسلامی و عربی دخالتی نکرده و نخواهد کرد و معتقد است که هرگونه اختلافی صرفا موجب تضعیف امت خواهد شد.

وی در رابطه با مسئله عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی نیز گفت: این پروژه جز بدبختی هیچ عایدی برای امت به همراه نخواهد داشت و صلح جز با جنگ محقق نخواهد شد و جز با قدرتی هم که از آن حمایت کند، دوام نخواهد داشت.

مشعل همچنین اظهار داشت که عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی خنجری به پشت ملت فلسطین است و به جایگاه و تاریخ امت و امنیت ملی کشور‌های منطقه خدشه وارد خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها