استاندار زنجان مطرح کرد؛

اقناع‌سازی جوانان نسبت به ارزش و اهمیت مسئله حجاب

«افشارچی» گفت: باید اقناع‌سازی جوانان نسبت به ارزش و اهمیت مسئله حجاب انجام شود.
کد خبر: ۵۷۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸ - 05March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «محسن افشارچی» استاندار زنجان امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی به مسئله حجاب و اهمیت آن در ایجاد آرامش روانی اجتماع اشاره کرد و اظهار داشت: من حجاب را فراتر از حوزه خانواده می‌دانم.

استاندار زنجان اضافه کرد: حجاب بیشتر به عنوان مسئله شخصی مطرح شده است در حالی که باید به عنوان مسئله اجتماعی و ابزاری برای آرامش روانی جامعه مطرح می‌‌شد.

وی با تاکید بر اینکه باید در اقناع‌سازی جوانان نسبت به ارزش و اهمیت مسئله حجاب گام‌های موثرتری برداریم، تصریح کرد: به نظر می‌رسد از ابتدای جمهوری اسلامی تاکنون، آن گونه که باید در مورد مسئله حجاب کار نکردیم و حجاب به عنوان ابزاری برای ایجاد آرامش روانی جامعه مطرح نبوده است.

افشارچی با بیان اینکه در این جلسه مباحث بسیار خوبی در حوزه حجاب و عفاف و نیز نقشه مهندسی فرهنگی مطرح شد، افزود: روی نقشه مهندسی فرهنگی کار بسیاری انجام دادیم و زمانی که طرح آن ارائه شد، بیش از یک سال زمان زمان برد تا روی ابعاد مختلف آن کار شود چرا که باید مشخص می‌شد چه دستگاه‌هایی در چه بخش و حوزه‌هایی باید تمرکز کنند.

استاندار زنجان تصریح کرد: بعد از ابلاغ آن، تکلیف دستگاه ها در مورد استقرار آنها روی بخش های مورد نظر حوزه فرهنگی مشخص می‌شود.

وی با اشاره به تغییر ملاک سنجش‌‌ها گفت: نه تنها در حوزه فرهنگی بلکه در سایر حوزه‌ها از جمله دستگاه‌های عمرانی و اقتصادی هم شاخص‌ها بر مبنای سنجش‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار