نمایش فیلم «اتاقک گلی» در جشنواره فیلم مقاومت

فیلم سینمایی «اتاقک گلی» به کارگردانی محمد عسگری در هفدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت که در سواحل خلیج فارس در حال برگزاری است به نمایش درآمد.
کد خبر: ۵۷۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲ - 08March 2023

نمایش فیلم «اتاقک گلی» در جشنواره فیلم مقاومتبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، فیلم سینمایی «اتاقک گلی» به کارگردانی محمد عسگری در هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم دفاع مقدس و مقاومت که در شهر عسلویه و سواحل خلیج فارس در حال برگزاری است به نمایش درآمد.

فیلم اتاقک گلی به کارگردانی محمد عسگری، تهیه‌کنندگی داود صبوری و نویسندگی پدرام کریمی با موضوع شکست منافقین در عملیات مرصاد، پیش از این حضوری موفق در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر داشته است.

این فیلم که محصول مشترک موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  و بنیاد شهید امور ایثارگران است، در جشنواره فیلم فجر مورد توجه مخاطبین و اهالی سینما قرار گرفت که براین اساس سیمرغ بلورین «بهترین فیلم مقاومت»، سیمرغ بلورین «بهترین فیلم اول»، سیمرغ بلورین «ویژه هیأت داوران» و «جایزه آرمان» جایزه ویژه شهردار تهران را دریافت کرد. 

اتاقک گلی برداشتی مستند از عملیات مرصاد در سال ۱۳۶۷ و حضور لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) در این عملیات برای مقابله با گروهک منافقین است. براساس داستان فیلم، دسته‌ای از رزمندگان لشکر ۲۷ برای حفاظت از ساکنان روستای شیان از توابع استان کردستان که گرفتار هجوم وحشیانه منافقین به کشور شده‌اند عازم این منطقه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس، هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در ۳۵۴ نقطه از ۳۲ استان کشور به صورت سراسری و مرحله نهایی آن در سواحل خلیج فارس برگزار شد که اختتامیه این رویداد فرهنگی، امروز چهارشنبه (۱۷ اسفند) همزمان با میلاد امام زمان (عج) روی ناو شهید رودکی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار