سردار کارگر:

وزارت اطلاعات پایگاه جهاد در عرصه جنگ‌های اطلاعاتی است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پیامی عنوان کرد: وزارت اطلاعات در دنیای کنونی، پایگاه عظیم مبارزه و جهاد در عرصه جنگ‌های اطلاعاتی و خط مقدم مبارزه با سرویس‌های جاسوسی و کشف و خنثی سازی نقشه‌های زنجیره‌ای پیچیده و جنگ‌های ترکیبی دشمنان است.
کد خبر: ۵۷۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ - 08March 2023

وزارت اطلاعات پایگاه جهاد در عرصه جنگ‌های اطلاعاتی استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را به حجت‎الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است: 

«این افتخار شما را بس که امام بزگوارمان سینه‌هایتان را به مدال سربازی گمنام امام زمان (عج) مزین داشتند.» حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

برادر ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب

وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام؛

با احترام فرارسیدن نیمه شعبان، خجسته میلاد حضرت بقیه الله الاعظم (عج) وهفته سربازان گمنام امام زمان (روحی فداه) را خدمت جنابعالی و همه همکاران محترمتان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

وزارت اطلاعات در دنیای کنونی، پایگاه عظیم مبارزه و جهاد در عرصه جنگ‌های اطلاعاتی و خط مقدم مبارزه با سرویس‌های جاسوسی و کشف و خنثی سازی نقشه‌های زنجیره‌ای پیچیده و جنگ‌های ترکیبی دشمنان است که جز با ایثار، فداکاری، هوشمندی و مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) این توطئه‌های کثیف خنثی و ناکارآمد نخواهد شد.

سلام و درود و رحمت الهی بر آن مجاهدان فی سبیل الله که با بصیرت و هوشیاری همراه با دیگر مجموعه‌های اطلاعاتی سنگر‌های دفاع از انقلاب اسلامی و سرزمین مقدس ایران را از ترفند‌ها و نیرنگ‌های شیطانی دشمنان محفوظ می‌دارند.

سربلندی و توفیقات روزافزون آن برادر مومن و ولایی و همة خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی¬عصر (عج) و پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه¬ای (مدظله العالی) و تداوم مسیر حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام دفاع مقدس و مقاومت از خداوند متعال مسئلت دارم.

رئیس بنیادحفظ آثارونشرارزش های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها