عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

جمهوری اسلامی مسیر پیشرفت را پرقدرت‌تر ادامه می‌دهد

مقتدایی گفت: دردسر‌ها و خساراتی را که دشمن به مردم ایران وارده کرده است قابل بخشش نیست، اما با این حال مانعی بر سر پیشرفت ایران اسلامی نیست و به شکر خدا مسیر تکامل را پر قدرت‌تر ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۵۷۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۵ - 16March 2023

نمی‌توانیم به وعده دشمنان قسم‌خوره اتکا کنیم/ جمهوری اسلامی مسیر پیشرفت و تکامل خود را ادامه می‌دهد«عباس مقتدایی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به وقت‌کشی غربی‌ها در جریان مذاکرات هسته‌ای، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران مسیر انقلاب اسلامی را متوقف بر کارشکنی‌های سایر کشورها نمی‌کند، ما علاوه بر اینکه در سطوح مختلف جهانی، منطقه‌ای و سازمان‌های بین‌المللی تعامل خود را ادامه می‌دهیم، خوداتکایی و اتکا به درون کشور را به عنوان اساس کار خود تعیین کرده‌ام.

مقتدایی تصریح کرد: برنامه هفتم توسعه، بودجه سال 1402 و خط و مشی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی پایه و اساس فعالیت‌های قوای سه‌گانه به حساب می‌آید، زیرا باور داریم دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران درصدد کارشکنی، بدعهدی و ضربه به نظام اسلامی هستند، بر این اساس هم نمی‌توانیم به وعده آنها اتکا کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دردسر‌ها و خساراتی را که دشمن به مردم ایران وارده کرده است قابل بخشش نیست، اما با این حال مانعی بر سر پیشرفت ایران اسلامی نیست و به شکر خدا مسیر تکامل را پر قدرت‌تر ادامه می‌دهد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همکاری و تعامل با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را همواره به صورت مداوم مد نظر داشته است و بر این اساس وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی هم فعال هستند تا هیچ بهانه‌ای برای دردسر آفرینی‌های آمریکا و اروپا نداشته باشیم.

مقتدایی خاطرنشان کرد: مسئولان جمهوری اسلامی ایران در چنین شرایط روحیه حل مشکلات و معضلات را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها