ما متحدیم/ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

اردوهای راهیان نور بازدهی فرهنگی بالایی دارد/ پیشگامی بنیاد حفظ آثار در ترویج ارزش‌های دفاع مقدس

عزیزی گفت: اردوهای راهیان نور یکی از فرصت‌های طلایی برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که هر میزان سرمایه‌گذاری در این زمینه بازدهی بسیار بالایی دارد.
کد خبر: ۵۷۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۲ - 01April 2023

اردوهای راهیان نور بازدهی فرهنگی بالایی دارد/ بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس عملکرد خوبی داشته است«ابراهیم عزیزی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: اردوهای راهیان نور یکی از فرصت‌های طلایی برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که هر میزان سرمایه‌گذاری در این زمینه بازدهی بسیار بالایی دارد.

عزیزی تأکید کرد: این حرکت خوب و ماندگار می‌تواند هم به عنوان یک گنجینه‌ای از دفاع مقدس همه تشنگان معرفت دفاع مقدس را سیراب کند و هم نیازهای معنوی افراد را تأمین کند، ما باید با پشتیبانی بیشتر این فرصت را برای آحاد جامعه به ویژه جوانانی که فرصت درک دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا و رزمندگان را نداشتند، فراهم کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ما باید نهایت استفاده را از ظرفیت بی‌نظیر معنوی، تربیتی و آموزشی دفاع مقدس داشته باشیم که به شکر خدا بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام داده است.

وی افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از سال‌ها پیش در ترویج و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیشگام بوده است که مطمئناً می‌تواند زمینه رشد و تعالی فرهنگ ایستادگی، مقاومت، شجاعت و پایمردی را در جامعه فراهم کند.

عزیزی اظهار داشت: جامعه ایران به دلیل اینکه آرمان‌گرا است و روی آرمان‌های خود ایستاده است، طبیعتاً دشمن زیادی هم دارد، بنابراین نباید این احساس بر ما مستولی شود که چون جنگ تمام شده است، دیگر دشمنی هم نداریم، بلکه دشمنان ما پر قدرت‌تر از هر زمان دیگری ظاهر شده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در چنین شرایطی توانسته است فرهنگ و روحیه دفاع را در کشور رونق دهد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار