در آیین اهدای واحدهای مسکونی؛

فرمانده نیروی زمینی سپاه: اجرای پروژه‌های عمرانی بخشی از مأموریت ذاتی سپاه است

سردار پاکپور با بیان اینکه خدمت به مردم را بالاترین افتخار برای خود می‌دانیم، گفت: مشارکت در پروژه‌های عمرانی و ساماندهی معیشت مردم، بخشی از مأموریت ذاتی و مستمر سپاه است.
کد خبر: ۵۷۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹ - 15March 2023

فرمانده نیروی زمینی سپاه: اجرای پروژه‌های عمرانی بخشی از مأموریت ذاتی سپاه استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین اهدای یکصد واحد مسکونی مشارکتی‌ساز این نیرو در جزیره هرمز اظهار داشت: دشمن از راهبرد جنایت و کینه و تحریم علیه ملت ایران ثمری جز رسوایی و شکست نخواهد گرفت.

سردار پاکپور افزود: بی‌تردید عظمت و بزرگی و کرامت ملت ایران، دشمن را به تمکین و تسلیم وادار خواهد کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: افتخار و اعتبار ما خدمت به چنین ملت بزرگ و عزتمندی است و در راه عزت و استقلال و امنیت و پیشرفت این ملت تا پای جان ایستاده‌ایم.

وی عنوان کرد: راهبرد اصولی ما در اجرا و به ثمر نشاندن هزاران پروژه عمرانی و سازندگی و خدماتی و مردم‌یاری در سراسر کشور مبتنی بر شأن خدمتگزاری و اعتقاد راسخ به چند وجهی بودن امنیت است.

سردار پاکپور گفت: امروز مشارکت در ساخت شهرک مسکونی ۱۰۰ واحدی هرمز، آب‌رسانی به صد‌ها شهر و روستا در سراسر کشور، ساخت صد‌ها کیلومتر جاده و پل و تلاش برای مشارکت در ساماندهی و بهبود معیشت مردم، بخشی از مأموریت ذاتی و مستمر ما است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: ما در کنار توجه دقیق و عمیق به مأموریت‌های دفاعی و نظامی و تمرکز ویژه بر مقابله با تهدیدات امنیتی، از مشارکت در سایر وجوه و اضلاع امنیت غافل نبوده و نخواهیم بود.

وی اظهار داشت: خدمت به مردم و کمک به سازندگی و پیشرفت کشور را بالاترین مدال و افتخار و اعتبار برای خود می‌دانیم.

سردار پاکپور افزود: دشمن از رشد و پیشرفت و اقتدار و توانمندی این مردم عصبانی و ناراحت می‌شود؛ ما از مجاهدت و تلاش در جبهه خدمت به مردم و کمک به پیشرفت آنان عقب نخواهیم نشست و خشم و عصبانیت دشمن را از این رویکرد کاملاً درک می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: دشمن از درخت تحریم و دشمنی جنایت‌آمیز خود علیه ملت ایران میوه‌ای جز شکست و ناکامی برداشت نخواهد کرد.

بنابراین گزارش، در این مراسم با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از مردم و مسئولان، یکصد واحد مسکونی و دو زمین تجهیز شده با کاربرد ورزشی که به همت قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره، قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه و مشارکت برخی دیگر از نهاد‌ها و ارگان‌های انقلابی ساخته شده است، تحویل سرپرستان خانوار‌های ایثارگر، شهدا، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و اقشار کمتربرخوردار در جزیره هرمز شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار