اهدای ۱۰۰ واحد مسکن ویلایی به خانواده‌های محروم در جزیره هرمز توسط سپاه

در آستانه سال نو و با حضور جمعی از مردم و مسئولان در جزیره هرمز، آیین اهدای ۱۰۰ واحد مسکن ویلایی مشارکتی‌ساز و دو زمین چمن ورزشی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹ - 15March 2023

سپاه ۱۰۰ واحد مسکن ویلایی به خانواده‌های محروم در جزیره هرمز اهدا کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با پایان عملیات ساخت ۱۰۰ واحد مسکن ویلایی با مشارکت قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره سپاه و برخی از ارگان‌ها و نهاد‌های مردمی در جزیره هرمز، در مراسمی این واحد‌ها به سرپرستان خانواده‌های محروم هدف اهدا شد.

این پروژه به پیوست دو زمین فوتبال چمن مصنوعی، با پیگیری، همت و تلاش قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و مشارکت دفتر مقام معظم رهبری، کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید و قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی کل سپاه در قالب شهرک ولایت در جزیره هرمز ساخته شده است.

هر یک از واحد‌های مسکونی در ۱۲۶ متر مربع احداث و به سرپرستان خانواده‌های محروم و فاقد مسکن ایثارگر، خانواده شهدا، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی ساکن در جزیره هرمز هدیه داده شد. دو زمین ورزشی اهدایی، با پوشش چمن مصنوعی و در ۱۷۰۰ متر مربع تجهیز و آماده سازی شده است.

این عیدانه با اعتباری بیش از ۴۸ میلیارد تومان شامل زیرسازی، جدول کشی، سنگ فرش، احداث معابر، آسفالت، آب و فاضلاب، برق و ساماندهی مسیل هرمز به بهره برداری رسید.

این پروژه در پی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تسریع در کمک به توسعه جزایر به ویژه جزیره هرمز و به دنبال بازدید سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه آغاز شد و امروز شاهد به ثمر نشستن و بهره‌برداری و اهدای آن به مردم هستیم.

در همین حال در کنار این عیدانه مسکونی در استان هرمزگان، بخشی از گزارش عملکرد سه ساله مردم‌یاری و خدمت‌رسانی قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه نیز شامل ۱۱۵۰ پروژه عمرانی منتشر شد که در این گزارش به ۴۵۱ هزار و ۴۷۰ خدمت اجتماعی، ۲۸۱ هزار خدمت بهداشتی و درمانی، تهیه و توزیع بیش از ۱۹۰ سری جهیزیه، تهیه و توزیع ۲۳۰ دستگاه کولر گازی، ۱۵۵ یخچال، ۱۹۰ مخزن ذخیره آب ۵۰۰ لیتری، توزیع هزار و ۴۳۵ تخته چادر گروهی، و تهیه و توزیع ۱۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی اشاره شده است.

عملیات احداث درمانگاه بزرگ هرمز نیز با اهتمام قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها