استاندار همدان تاکید کرد؛

لزوم ارتقاء سطح اعتماد اجتماعی

«قاسمی‌فرزاد» گفت: خدمت‌رسانی و ارتقاء سطح اعتماد اجتماعی و بالا بردن سرمایه اجتماعی نظام را از مأموریت‌های ذاتی خود ‌می‌دانیم.
کد خبر: ۵۷۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴ - 19March 2023

لزوم ارتقاء سطح اعتماد اجتماعیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (یکشنبه) در آخرین جلسه شورای معاونین، فرمانداران، مدیران‌کل ستادی و معاونین آنها در سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: مجموعه مدیریت استان با کسب مشاوره و نظر از نخبگان و کارشناسان، برای ارتقای اعتماد و سرمایه اجتماعی، کوشش‌های شایانی انجام داده‌اند.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در تراز ملی هستند و حمایت‌‌ها و پشتیبانی‌های خوبی با مجموعه‌ مدیریتی استان داشته‌اند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: مجموعه ساختار اداری استان، همراه با هم با عزمی راسخ در راستای حل و رفع مسایل و مشکلات مردم تلاش کردند، که قابل تشکر و تقدیر است. 

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی و ارتقاء سطح اعتماد اجتماعی و بالا بردن سرمایه اجتماعی نظام را از مأموریت‌های ذاتی خود ‌می‌دانیم، گفت: هم‌افزایی و همراهی چشمگیری از سوی نماینده محترم ولی فقیه در استان با مجموعه مدیریتی و کلیه ارکان نظام در استان برقرار است

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: دولت مردمی سیزدهم برای اولین‌بار در جهت تکمیل و اتمام پروژه‌های عمرانی همچون ابرپروژه آبرسانی به شهر همدان، به جای سپردن اوراق قرضه، وجوه نقد پرداخت کرد، که این موضوع قابل توجه است. 

وی با بیان اینکه رییس جمهور و هیأت دولت حمایت‌ها و پشتیبانی‌های موثری از استان همدان داشته‌اند که جای تقدیر دارد، افزود:  تاکنون بیش از چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی به استان تخصیص پیدا کرده، که مایه مباهات است.

استاندار همدان در پایان متذکر شد: از توانمندی افراد نخبه در سیستم اداری استفاده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار