عضو کمیسیون آموزش مجلس:

رئیس‌جمهور با عواملی که در پرداخت حقوق معلمان سوءتدبیر داشتند برخورد کند

متفکر آزاد گفت: در حالی اسفند ماه به پایان رسیده و تعطیلات نوروز آغاز شده، اما معلمان هنوز حقوق خود را دریافت نکردند و لازم است رئیس‌جمهور با عواملی که در این مسله سوتدبیر داشتند برخورد کند.
کد خبر: ۵۷۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵ - 20March 2023

رئیس‌جمهور با عواملی که در پرداخت حقوق معلمان سوءتدبیر داشتند برخورد کندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «روح‌الله متفکر آزاد» عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: ماه اسفند در حالی به پایان رسید که معلمان بدون دریافت حقوق اسفند ماه خود به استقبال عید نوروز رفتند.

متفکر آزاد افزود: عدم پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان هیچ توجیهی ندارد و لازم است مسوولان متولی این امر هرچه سریعتر نسبت به این مسله تدابیر درست را اتخاذ کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: معلمان قشر فرهیخته و دلسوز جامعه هستند و لازم است دولت و تمامی دستگاه‌های اجرایی در انجام تکالیف خود نسبت به این قشر ارزشمند جامعه تمام سعی و تلاش خود را انجام دهند.

وی در پایان گفت: ضروری است رییس جمهور محترم در اقدامی فوری با تمامی عواملی که در این سوتدبیر نقش داشتند برخورد جدی را انجام دهند تا دوباره شاهد تکرار این مسله نباشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار