استاندار مرکزی:

همه تلاش‌ها برای لبیک‌گویی به تحقق شعار سال بسیج می‌شود

مخلص الائمه گفت: همه تلاش‌ها در استان برای لبیک‌گویی به تحقق شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب، بسیج می‌شود.
کد خبر: ۵۷۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷ - 21March 2023
همه تلاش‌ها برای لبیک‌گویی به تحقق شعار سال بسیج می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص‌الائمه» استاندار مرکزی امروز سه‌شنبه در آیین استقبال از مسافران نوروزی در اراک، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشمندی و درایت منحصر به فرد، سال ۱۴۰۲ را با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری کردند و دولت نیز از تمام ظرفیت خود در جهت تحقق این خواسته معظم له استفاده می‌کند.
 
مخلص‌الائمه بیان کرد: استان مرکزی در بسیاری از تولیدات محصولات صنعتی و راهبردی رتبه اول را دارد و قلب تپنده و محرک توسعه صنعتی ایران محسوب می‌شود.
 
استاندار مرکزی ادامه داد: استقرار بیش از دو هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی و ظرفیت عظیم کشاورزی استان مرکزی، برگ برنده‌ی این خطه محسوب می‌شود که می‌تواند در لبیک‌گویی به خواسته رهبر معظم انقلاب نقش موثری دارد.
 
مخلص‌الائمه عنوان کرد: هر مسئولیتی در کشور، مسیری برای خدمت به مردم است و باید از این فرصت، نهایت بهره را برد.
 
وی گفت: بر اساس آمارهای موجود، حدود ۸۰ درصد از مسافران در استان مرکزی، عبوری هستند در صورتیکه نهادهای متولی به خصوص اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی وظیفه دارند با معرفی ظرفیت‌های گردشگری، طبیعی و تاریخی سرزمین آفتاب زمینه‌ی ماندگاری مسافران را در استان فراهم کنند.
 
استاندار مرکزی افزود: صنعت گردشگری یک ظرفیت درآمدزا با هزینه‌ای به مراتب کمتر از صنعت و کشاورزی است و باید برای استفاده از این ظرفیت عظیم برنامه‌ریزی کرد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها