جدیدترین اظهارات ترامپ در جمع هوادارانش در فلوریدا؛

آمریکا با بایدن به سوی جنگ جهانی سوم پیش می‌رود

رئیس جمهور سابق آمریکا پس از پایان تفهیم اتهام و بازگشت به فلوریدا در میان هوادارانش حاضر شد و سخنرانی کرد. وی از عزم خود برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ با کمک هوادارانش خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ - 05April 2023

آمریکا با بایدن به سوی جنگ جهانی سوم پیش می‌رودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری «آرتی» روسیه، پس از پایان دادگاه جنجالی تفهیم اتهام دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در نیویورک، وی پس از بازگشت به فلوریدا در جمع هوادارنش حاضر شد و سخنرانی کرد.

دونالد ترامپ در میان حامیان خود در حوالی اقامتگاه ساحلی خود (مارلاگو) در فلوریدا اعلام کرد «اکنون که به خانه برگشته‌ام در جمع خیل بی‌شمار هم‌وطنانم هرگز تصور نمی‌کردم چنین جمعیتی برای دفاع از جنبش ما یعنی دفاع از آمریکا حاضر شوند. شما الهام دهنده شجاعت، اراده و اطمینان من هستید که به زودی به کاخ سفید برخواهیم گشت و آمریکا را بار دیگر عظمت خواهیم بخشید.»

ترامپ در خطاب به دموکرات‌ها در میان هوادارانش گفت «به زعم دموکرات‌های تندرو چپ گرا و نماینده‌ای که سورس (حامی دموکرات‌ها) برای مواجهه با من انتخاب کرد، می‌توانستند مرا بترسانند و خیال می‌کردند با ساحره گرانی بی‌پایه و اساس و با سیاست کاری می‌توانستند مرا از برنامه انتخاباتی ۲۰۲۴ کنار بزنند و منصرفم کنند، اما اجازه دهید واضح بگویم پیگرد این ساحران و دیگرانی مثل آنان، ورق را ضد بایدن برخواهد گرداند.»

وی در ادامه نطقش با تاکید بر اینکه حتی کسانی که از من خوششان نمی‌آید با برگزاری چنین دادگاهی موافق نبودند افزود: «هرگز باور نمی‌کردم چنین اتفاقاتی در آمریکا رخ دهد. تنها جرم من دفاع جسورانه از ملت در برابر کسانی بود که درصدد نابودی آمریکا هستند.»

ترامپ هشدار داد «آمریکا در حال حرکت به سمت جهنم است و جو بایدن به زودی ما را وارد جنگ جهانی سوم خواهد کرد.»

وی در ادامه افزود: «آنچه که در مواجهه با من قرار دارد مسئله دخالت و کنارگذاشتن من در انتخابات (آتی) است. دادستان منهتن یک نژادپرست است و در تلاش است اتهامات دادگاه را بر من عملی کند. این اتهامات بی پایه است و هدف برای مقابله از ورود من به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ است و لذا درصدد حذف سریع من هستند.»

ترامپ در نطق خود با طعنه به پرونده قضائی هیلاری کلینتون درباره ۳۳ هزار ایمیل افشا شده گفت این مسئله عالی بود، اما کسی به مانند جو بایدن اقدامی بر ضدش انجام نداد.

وی با طعنه به جو بایدن در ماجرای یورش اف بی آی به منزل شخصی ترامپ در فلوریدا در سال گذشته افزود: «بایدن زمانی که سناتور بود مدارک محرمانه‌ای (غیرقانونی مثل من) در اختیار داشت، اما وی (مشابه من) مورد فشار و پیگرد و تفتیش قرار نگرفت.»

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار