در پی حملات وحشیانه صهیونیست‌ها؛

خالد مشعل همه طرف‌ها را به حمایت از مسجد الاقصی فراخواند

یکی از مقامات ارشد جنبش حماس از همه فلسطینی‌ها و کشور‌های اسلامی خواست به یاری مسجدالاقصی بشتابند.
کد خبر: ۵۸۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ - 05April 2023

خالد مشعل همه طرف‌ها را به حمایت از مسجد الاقصی فراخواندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، «خالد مشعل» رئیس جنبش حماس در خارج اظهار داشت: حوادث و رخداد‌های شب گذشته در مسجد الاقصی نقطه تحولی خطرناک در تجاوزات علیه مسجد الاقصی و جنایتی وحشیانه علیه خواهران و برادران معتکف ما در این مسجد است.

خالد مشعل تمامی طرف‌ها را به تحرک و اقدام فوری میدانی و مردمی در تمامی عرصه‌ها برای حمایت از مسجد الاقصی فراخواند.

مشعل تاکید کرد که نبرد الاقصی نبرد فردی و جمعی همه ماست، پس ملت فلسطین باید در این ماه مبارک که ماه جهاد، صبر و پیروزی و نبرد‌های سرنوشت‌ساز در تاریخ امت است، هرچه در توان دارد برای دفاع از مسجد الاقصی رو کند.

نظامیان صهیونیست در حملات ساعات اخیر خود علیه مسجدالاقصی ده‌ها نمازگزار را مجروح کرده و بیش از ۵۰۰ نفر دیگر را نیز بازداشت کرده‌اند. نظامیان صهیونیست با حمله به نمازگزاران فلسطینی در مصلای القبلی به سوی آن‌ها گاز اشک‌آور و بمب‌های صوتی پرتاب کردند.

این حملات با واکنش موشکی مقاومت فلسطین نیز همراه شده است، مقاومت تاکید کرده در صورت ادامه حملات صهیونیست‌ها علیه نمازگزاران در مسجدالاقصی، حملات موشکی علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین نیز ادامه خواهد یافت.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز تاکید کرده است که این حملات صهیونیست‌ها جنایتی بی‌سابقه است و ابعادی فراتر از آنچه در صحنه دیده می‌شود، دارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار