مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محمودآباد خبر داد؛

جذب اعتبار بیش از ۳۱ میلیارد تومان در زمینه مقاوم‌سازی بنا در روستا‌های محمودآباد

«فیاض بخش» از جذب اعتبار ۳۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیونی در راستای مقاوم‌سازی بنا در روستا‌های این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸ - 10April 2023

جذب اعتبار بیش از ۳۱ میلیارد تومان در زمینه مقاوم‌سازی بنا در روستا‌های محمودآباد«موسی فیاض‌بخش» مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری در راستای گرامیداشت ۲۱ فروردین، سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) در مورد عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان محمودآباد در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: در رابطه با سند دار کردن قطعات مسکونی و زراعی داخل محدوده قانونی روستا در جهت تثبیت مالکیت زمین و رفع اختلافات ملکی، ارزش افزوده ملک روستایی و ضمانت در تمام بانک‌ها برای اخذ تسهیلات و استفاده از اسناد در مراجع قضایی، تعداد ۴۷۱ فقره سند مالکیت به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی افزود: در زمینه مقاوم سازی بنا‌ها در روستا‌ها از محل اعتبارات طرح ویژه مسکن روستایی تسهیلات بالغ بر ۳۱۲ میلیارد ریال (سی و یک میلیارد و دویست میلیون تومان) با همکاری بانک‌های عامل (ملت، تجارت، ملی، صادرات، سپه، کشاورزی، رفاه مرکزی و ساحلی، پست بانک) با نرخ سود ۵ درصد به متقاضیان ارائه شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محمودآباد خاطرنشان کرد: با همکاری بسیج سازندگی سپاه شهرستان و کمیته امداد امام خمینی ۸ واحد مسکن محرومین با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال (سه میلیارد و دویست میلیون تومان) افتتاح شده است.

فیاض‌بخش در ادامه گفت: در راستای ساماندهی و اصلاح بافت موجود و نحوه استفاده از زمین برای عملکرد‌های مختلف بازنگری و تصویب طرح هادی ۸ روستا با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال (پانصد و شصت میلیون تومان) انجام شد.

وی متذکر شد: در راستای ارائه خدمات فنی و پاسخ به استعلامات ۳ هزار و ۶۲۰ فقره پاسخ استعلام به متقاضیان جهت اخذ مجوزات ارائه شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محمودآباد در پایان گفت: در راستای ساماندهی معابر و دفع آب‌های سطحی در زمینه اجرای طرح هادی از قبیل احداث جوی و جدول، کانیو، کانال و پل، زیرسازی و آسفالت، از محل اعتبارات استانی، ملی، نماینده و قیر مصرفی برای ۳۲ روستا اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها