رئیس بسیج سازندگی کشور:

کادرسازی نیاز جامعه مدیریتی امروز است

سردار زهرایی گفت: اکنون که دولت انقلابی و مردمی پای کار آمده، یکی از موضوع‌های مهم کادرسازی است، بنابراین بهترین فرصت است که از جوانان متخصص و دغدغه‌مند در بدنه اجرایی کار استفاده شود.
کد خبر: ۵۸۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱ - 14May 2023

کادرسازی نیاز جامعه مدیریتی امروز استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور عصر امروز در جلسه بسیج سازندگی لرستان، اظهار داشت: اکنون که دولت انقلابی و مردمی پای کار آمده، یکی از موضوع‌های مهم کادرسازی است، بنابراین بهترین فرصت است که از جوانان متخصص و دغدغه‌مند در بدنه اجرایی کار استفاده شود.

وی با بیان اینکه در خدمت به مردم انتفاعی عمل نمی‌کنیم، گفت: هر جایی که مردم درخواست کمک داشته باشند، بسیج پای کار بوده و آماده خدمت رسانی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره فعالیت‌های مشترک بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی، افزود: قرارگاه امام حسن (ع) که با تایید رهبر انقلاب رسیده، هم‌افزایی نهاد‌های انقلابی از اهداف تشکیل این قرارگاه است، در واقع قرارگاه امام حسن (ع) یک سبک راهبردی کلان پروژه خلق منابع هماهنگ کننده است.

زهرایی بیان داشت: اجرای طرح جامع محرومیت‌زدایی برای هم‌افزایی بین نهاد‌ها و همچنین خلق منابع برای انجام اقداماتی همچون جهاد آبرسانی از رسالت‌های قرارگاه امام حسن (ع) است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی آبرسانی به ۳۵۰۰ روستا را شروع کرده است، افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی برای ۶۸۰ روستا انجام و به اتمام رسیده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی از اجرای طرح آبخیز تا جالیز خبر و ادامه داد: تا کنون اوج اعتباری که برای آبخیز و قنات و کانال کشی توسط جهادکشاورزی و منابع طبیعی گرفته می‌شد به یک همت هم نمی‌رسید، امسال، اما با کمک مجلس سه و نیم همت برای سال نخست اختصاص داده شده است.

زهرایی با بیان اینکه ۹۲ میلیون هکتار ارضی آبخیزداری نشده در کشور داریم، گفت: ۴۰ هزار رشته قنات داریم که نیاز به کانال کشی دارد.

وی ادامه داد: در طرحی سه ساله عملیات آبخیزداری و کانال کشی ۱۹ میلیون هکتار و ۱۴ هزار قنات پیش بینی شده که اثرات آن برای کشاورزان از جهاد آبرسانی بیشتر است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه قیر بسیج برای جاده بین مزارع و راه‌های دسترسی به روستا‌ها و گلزار‌های شهدا است، گفت: ۲۵ هزار کیلومتر راه روستایی نیازمند قیر برای آسفالت است که بخشی از این میزان برای استان لرستان است.

زهرایی با اشاره به ساخت ۴۰ هزار مسکن مددجویی، گفت: بیش از ۱۰ هزار واحد آن اسفندماه سال گذشته توسط ریاست جمهوری به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه در زمینه اشتغال تسهیلاتی از تبصره ماده ۱۶ گرفته شد، افزود: انتظار می‌رود از تبصره ۱۸ مبالغی با توجه به عملکرد بسیج سازندگی اختصاص داده شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها