جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول‌الله (ص) شیراز:

دشمن در تلاش است با رسانه‌ بر ذهن مردم ما اثرمخرب بگذارد

سرگرد پاسدار «مباشری» گفت: جنگ امروز متفاوت از گذشته بوده و دشمن سعی بر این دارد که با ابزارهای رسانه‌ای که دارد بر ذهن مردم تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۵۹۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ - 20May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سرگرد پاسدار «حسین مباشری»، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز در آیین تجلیل و تقدیر از بسیجیان پایگاه بسیج خاتم الانبیا شهرک گلستان ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز با اشاره به دشمن و جنگ ترکیبی که به راه انداخته، اظهار داشت: جنگ امروز متفاوت از گذشته بوده و دشمن سعی بر این دارد که با ابزارهای رسانه‌ای که دارد بر ذهن مردم تاثیرگذار باشد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز با اشاره به عرصه‌های جهاد تبیین تاکید کرد: با توطئه‌های دشمن باید مقابله کرد و در راستای جهاد تبیین و جهاد راستی‌آفرینی همه ما در حد توان خود باید ورود کنیم تا بتوانیم توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم همانطور که از ابتدای انقلاب تا الان فعالیت داشتیم و موفق بودیم.

سرگرد مباشری در پایان گفت: بسیج، نعمتی است که خدا بعد از انقلاب اسلامی به ما عطا کرد.

گروه جهادی شهید مهرداد ناطق احمدی پایگاه خاتم انبیاء(ص) در سطح استان فارس جزء گروه‌های جهادی برتر بود که توسط سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس تقدیر شد و مراسم امروز به بهانه تقدیر از این گروه برپا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار