استاندار سمنان:

رسالت روابط‌عمومی‌ها تولید محتوا و حرکت در مسیر جهاد تبیین است

«هاشمی» گفت: روابط‌عمومی‌ها از حوزه‌های موثر در موفقیت دستگاه‌های اجرایی هستند و با تولید محتوا باید در مسیر جهاد تبیین و جنگ رسانه‌ای فعلی قدم بردارند.
کد خبر: ۵۹۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴ - 23May 2023

 به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سید محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان روز سه‌شنبه در گردهمایی سالیانه مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان سمنان  که در سالن یادگار امام(ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: روابط عمومی موتور محرک،‌ مغز متفکر و از عوامل موفقیت و پویایی یک سازمان هستند و نقش تعیین‌کننده و اساسی در تحقق جهاد تبیین دارند.

استاندار سمنان یادآور شد: روابط عمومی جایگاهی شاخص و بسیار تعیین‌کننده در کسب موفقیت و پیشبرد بهتر اهداف در دستگاه اجرایی دارد.

وی با تاکید بر لزوم به‌روزرسانی اطلاعات و ارائه آموزش های تخصصی و رسانه ای برای مدیران روابط عمومی ها و کارشناسان دستگاه های اجرایی، بیان کرد: تولید محتوا در جنگ رسانه ای فعلی در حوزه نرم‌افزاری، یکی از ضروریاتی است که باید مد نظر روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

هاشمی ابراز داشت: مدیران و کارشناسان روابط عمومی باید به صورت ویژه در حوزه تبیین موارد، مباحث و مسایل در تمامی بخش های اقتصادی،‌ سیاسی، اجتماعی،‌ و فرهنگی‌، بیش از پیش و به صورت جدی ورود کنند.

وی گفت: روابط عمومی ها لازم است تا امروز به صورت ویژه در قامت حامیان دولت سیزدهم نقش ایفا کنند و دستاوردهای ارزنده،‌ شاخص و مطلوب دولت در استان را برای آحاد اقشار مردم استان تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها می توانند با اقدامات خود به تحکیم وحدت، افزایش وفاق و همدلی و دستیابی به موفقیت در سطح استان کمک شایانی داشته باشند، ادامه داد: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند زمینه‌ساز افزایش مشارکت مردم در انتخابات و پیشبرد اهداف در امور اساسی استان باشند.

در این نشست، از پوستر جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر استان سمنان رونمایی شد، آیین اختتامیه این جشنواره در شهریور ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار