برگزاری جشن مهر خواهر برادری در زاهدان

به مناسبت دهه کرامت جشن مهر خواهر برادری امروز در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ - 28May 2023

برگزاری جشن مهر خواهر برادری در زاهدانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت دهه کرامت و سالروز آزاد سازی خرمشهر جشن مهر خواهر برادری امروز در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان برگزار شد.

سردار «پرویز ابسالان» جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: مداحان تاثیر زیادی در جامعه دارند و می‌توانند نقش آفرین باشند چرا که همه اقشار پای ممبرشان هستند و بهترین تریبون دست آنهاست.

وی گفت: در آن زمان که جنگ به ما تحمیل شد، نه آمادگی جنگ را داشتیم و نه نیروی انسانی و تجهیزات پیشرفته، برآورد دشمن این بود که تا ده روز به تهران برسد. دو ابر قدرت آن زمان آمریکا و شوروی از صدام حمایت می‌کردند تا انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرند.

این مسئول ادامه داد: علت اصلی دشمنی دو ابرقدرت با ایران این بود که هر دو از وجود انقلاب اسلامی احساس خطر میکردند.یکی از شعارهای اصلی ما در روزهای اول انقلاب، زمینه سازی برای حکومت حضرت حجت اعلام شد.

وی گفت: دشمنی هایی که از اول انقلاب تا کنون برای ایران به وجود آمده است،به دلیل همین شعار است.اگر ما از این شعار و هدف عالی خود دست برداریم، دشمنان از دشمنی دست برمیدارند. چرا که نمیخواهند حکومت ما زمینه ساز حکومت حضرت مهدی (عج) باشد.

سردار آبسالان عنوان کرد: هشت سال طول کشید تا حقانیت ما به همه دنیا ثابت شود. امروزه اگر دشمن جرات تعرض به خاک کشورمان را ندارد، اثر هشت سال دفاع مقدس است که رزمندگان ما با دستان خالی و با توکل بر خدا به جبهه ها رفتند و با نثار جان خود به میدان رفتند.

جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب اسلامی ما به واسطه دفاع مقدس بیمه است. اگر پیشرفتی در هر زمینه پیدا کرده ایم، به واسطه دفاع مقدس است، باید کتاب های آن دوران و خاطرات آن زمان را مطالعه کنیم. امروزه دشمن با جنگ شناختی و جنگ نرم به دنبال تسخیر اذهان مردم و جوانان ما است.

وی ابراز داشت: دشمن با تمام قدرت به میدان آمده است. اولین خاکریزی که برای فتح این کشور مورد هدف قرار داده است، حجاب و عفاف دختران ما است.که اگر بتواند از خاکریز عفاف و حج رد شود، به هدفش رسیده است.

سردار آبسالان گفت: وظیفه مداحان در این برهه از زمان سنگین است تا جوانان را آشنا کنیم با ارزش حجاب، تنها جایی که ارزش واقعی زن را به نمایش گذاشته است اسلام است. گوهر وجودی زن آنقدر ارزشمند است که باید از آن حفاظت شود، دشمن در این میدان هم شکست خواهد خورد و امیدواریم با ظهور امام زمان، برای همیشه همه مستکبرین شکست بخورند و حکومت جهانی مستضعفین بر جهان حاکم شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار