زمردیان مطرح کرد

صنعت گردشگری جنگ، راهبردی مهم در اشاعه فرهنگ دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اشاره به صنعت گردشگری جنگ، این صنعت را راهبردی مهم در اشاعه فرهنگ دفاع مقدس دانست و گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور در کنار موزه‌های دفاع مقدس عامل مهمی در معرفی فرهنگ دفاع مقدس خواهد بود.
کد خبر: ۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸ - 10November 2013

صنعت گردشگری جنگ، راهبردی مهم در اشاعه فرهنگ دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، محمدجواد زمردیان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همدان، در جریان بازدید وابستگان نظامی 20 کشور جهان از باغموزه دفاع مقدس استان همدان، با اشاره به سالگرد تأسیس این باغموزه در آبان ماه 89 اظهار داشت: در مدت سه سال فعالیت این باغموزه با نقاط ضعف و قوت آن آشنا شدهایم و با رفع نقاط ضعف همواره درصدد تقویت نقاط مثبت و قوت آن بودهایم.

وی با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری جنگ، این صنعت را یکی از راهبردهای مهم در اشاعه فرهنگ دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور در کنار بازدید از موزههای دفاع مقدس نقطهای از یک پازل است که میتواند برای معرفی صنعت گردشگری جنگ نقش موثری داشته باشد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همدان ابراز کرد: امسال علاوه بر بازدید افراد مختلف از باغموزه دفاع مقدس استان، از توریستها و گردشگران داخلی و خارجی نیز برای بازدید از این مکان حماسی و مقدس دعوت به عمل آمد.
 
وی با بیان اینکه انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس از رهگذر گردشگری جنگ نیز محقق خواهد شد، افزود: حضور وابستگان نظامی از 20 کشور جهان در این باغموزه در راستای معرفی حماسهگری ایران و شناساندن همدان به آنان صورت میگیرد.
 
زمردیان با اشاره به حماسهسازی همدان در هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران گفت: باید با استفاده از شیوههای گوناگون این حماسه را انتقال داد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار