معاون عمرانی استاندار خوزستان خبر داد؛

تدارک تمهیدات لازم جهت برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی در خوزستان

خانچی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و یکپارچگی مدیریت استان امسال شاهد برگزاری باشکوه اربعین حسینی در سطحی گسترده خواهیم بود.
کد خبر: ۵۹۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴ - 29May 2023

تدارک تمهیدات لازم جهت برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «محمد خانچی» معاون عمرانی استاندار خوزستان امروز در هشتمین جلسه کمیته زیرساخت اربعین در استان ضمن تاکید بر اتمام پروژه‌های زیر ساختی تا تیرماه در استان از عزم جدی مدیریت استان در برگزاری باشکوه مراسم اربعین خبر داد.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته و یکپارچگی مدیریت استان امسال شاهد برگزاری باشکوه اربعین حسینی در سطحی گسترده خواهیم بود.

خانچی گفت: بلافاصله بعد از اتمام مراسم اربعین سال گذشته، کمیته زیرساخت اربعین ضمن پایش و ارزیابی عملکرد خود و دستگاه‌های اجرایی کمر همت خود را در راستای رفع نواقص و کمبودها بسته و امیدواریم در سال جاری شاهد برگزاری اربعینی باشکوه در استان باشیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان ضمن تاکید بر هماهنگی هر چی بیشتر دستگاه‌های اجرایی در اتمام پروژه‌های خود در مرزهای شلمچه و چذابه یادآور شد: پروژه‌های مهمی در سطح این دو مرز هم در بحث زیرساختی و هم خدماتی در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها