استاندار لرستان:

ترویج فرهنگ حجاب نیازمند فعالیت‌های ایجابی است

«زیویار» احیای امر به معروف و نهی از منکر را از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی دانست و گفت: تقویت حوزه عفاف و حجاب با فعالیت‌های ایجابی اثرگذاری بیشتری خواهد داشت‌.
کد خبر: ۵۹۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ - 07June 2023

ترویج فرهنگ حجاب نیازمند فعالیت‌های ایجابی است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان، امروز، ۱۷ خرداد در اولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در سال جاری، با اشاره ابلاغیه وزارت کشور درباره اقدامات ایجابی و سلبی درباره امر به معروف و نهی از منکر، به اهمیت این موضوع اشاره کرد و اظهار داشت: همه دستگاه‌ها باید خود را در این زمینه دغدغه‌مند و مسئول بدانند و با استفاده از ظرفیت‌های موجود بحث امر به ‌معروف و نهی از منکر را در استان پیش برد.

وی با اشاره به اینکه در ابلاغیه وزارت کشور جامعه هدف مشخص شده است، بیان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی فرهنگی و افراد تأثیرگذار جامعه موضوعات حوزه امر به ‌معروف و نهی از منکر را بررسی و علت‌یابی کنند و اگر جامعه هدفی مغفول مانده احصاء و اقدامات مورد نیاز در زمینه فعالیت‌های ایجابی دسته‌بندی شوند.

زیویار بر هماهنگ بودن فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان مطابق فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه احیای امر به ‌معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی است، فعالیت‌های ایجابی و سلبی باید توأم و به تناسب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اجرایی شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تقویت حوزه عفاف و حجاب با فعالیت‌های ایجابی اثرگذاری بیشتری خواهد داشت، اضافه کرد: بررسی ساز و کار صنوف، استفاده از امکانات دولتی و ایجاد ایستگاه‌های ایجابی در مراکز تفریحی و گردشگری، مراکز تجاری و سطح شهر، در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها