معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد؛

اعزام 21 هزار ‌کردستانی به اردوی راهیان نور

«شعبانی» از اعزام 21 هزار ‌زائر از کردستان به یادمان‌های شمال غرب کشور خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون از این تعداد سه هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۵۹۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ - 10June 2023

اعزام 21 هزار ‌کردستانی به اردوی راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «سعید شعبانی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز در جلسه شورای پشتیبانی از کاروان‌های راهیان نور استان کردستان از اعزام 21 هزار ‌زائر از کردستان به یادمان‌های شمال غرب کشور خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون از این تعداد سه هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام شده‌اند.

شعبانی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال گذشته 33 هزار نفر از 28 استان کشور از یادمان‌های استان کردستان دیدن کردند، گفت: اوج زمان اعزام زائران راهیان نور تیر و مردادماه است که متأسفانه تاکنون در بخش فضاسازی ورودی و خروجی شهرها اقدامی صورت نگرفته و باید این دغدغه پیگیری شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان بر ضرورت حمایت و پشتیبانی ادارات کل استان از برنامه‌های راهیان نور تأکید کرد و افزود: ظرفیت اسکان زائران محدود بوده و باید مدارس جهت اسکان و خدمات‌رسانی بهتر به زائران در اختیار قرار گیرد.

وی از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای اعزام راهیان نور به یادمان‌های جنوب کشور خبر داد و تصریح کرد: مسئولان استانی باید اعتبارات این حوزه را از مرکز جذب کرده تا برنامه‌ها بدون مشکل اجرا شود.

شعبانی خطاب به مسئولان یادآور شد: باید ساماندهی یادمان‌های شهدا و جاده‌های دسترسی در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار