معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

تولید محتوای غنی دینی و انقلابی برای نسل جدید ضروری است

سرهنگ «شعبانی» تولید محتوای غنی دینی و انقلابی برای نسل جدید را ضروری دانست و گفت: باید محتواها را با زبان و ادبیات مناسب و همراه با ابتکار و خلاقیت به مخاطب جوان و نوجوان برسانیم.
کد خبر: ۶۲۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹ - 12November 2023

تولید محتوای غنی دینی و انقلابی برای نسل جدید ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «سعید شعبانی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در حاشیه برگزاری پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال در سنندج هدف از برگزاری این رویداد شناسایی افراد نخبه در این حوزه و معرفی آنها به رویداد کشوری دانست و اظهار داشت: امروز تولید محتوا در فضای دیجیتال از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که افراد زیادی در این عرصه فعالیت می‌کنند و رسالت ما این است که با استفاده از این فضا بتوانیم بر اساس پیش‌بینی و پیشگیری محصولات خوبی را به ظهور برسانیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره مورد تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گرفته است، افزود: امروز دشمن از همه طریق وارد عمل شده و ما باید آگاه باشیم و توانایی این را داشته باشیم که در مقابل حرکت آفندی دشمن حرفی برای گفتن داشته باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ادامه داد: بنابریا برای مقابله با این تهاجم، سازمان فضای مجازی بسیج از پنج سال گذشته در حوزه تولید محتوای دیجیتال، کار خود را به شکل کاملاً حرفه‌ای آغاز کرده و به صورت تخصصی در این زمینه پیش رفته است.

وی حمایت از توانایی‌ها، استعدادها و توانمندسازی جوانان را برنامه بسیج ذکر کرد و گفت: این رویکرد دستاوردهای چشمگیری در حوزه تولید محتوا رقم زده اما باید بیشتر شود.

سرهنگ شعبانی تولید محتوای غنی دینی و انقلابی برای نسل جدید را ضروری دانست و تصریح کرد: باید محتواها را با زبان و ادبیات مناسب و همراه با ابتکار و خلاقیت به مخاطب جوان و نوجوان برسانیم و تولید محتوای درست بهترین و مؤثرترین روش برای تحقق اهداف مورد نظر است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال این هستند ارزش‌های اسلامی و انقلابی را تحت عملیاتی سازمان یافته مورد هجمه قرار دهند.

به گفته معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، امروز دشمن از همه طریق وارد عمل شده و ما باید آگاه و هوشیارانه در مقابل حرکت آفندی دشمن، حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه دشمن در ایجاد ناامیدی و فاصله میان طبقات اجتماعی جامعه امروز بیشتر از هر وقت دیگری آشکارتر است، عنوان کرد: باید از این بستر در جهت پردازش جهاد تبیین استفاده کنیم که تحقق این امر نیازمند ارتقای سواد رسانه‌ای است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه سواد رسانه اگر در بین جامعه اتفاق بیفتد می‌تواند به افراد جامعه در تحلیل مسائل کمک کند، یادآور شد: امروز تولید محتوا در فضای دیجیتال از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که افراد زیادی در این عرصه فعالیت می‌کنند، لذا باید تولیدات مخاطب‌پسند را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار