مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

نمایش «سومین روز تابستان» در جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) خوش درخشید

«لطفی‌شهپر» گفت: کارگردان نمایش «سومین روز تابستان» در بیستمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) دررمشهد مقدس موفق به دریافت نشان ارادت و خادمی امام رضا (ع) و تندیس جایزه ویژه کارگردانی شد.
کد خبر: ۵۹۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴ - 11June 2023

نمایش «سومین روز تابستان» در  جشنواره بین‌المللی رضوی خوش درخشید«امین لطفی‌شهپر» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: نمایش «سومین روز تابستان» توسط گروه نمایش صحنه به کارگردانی «محسن پورقاسمی» با مشارکت مدیریت هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در قالب میکروتئاتر تهیه شده است.

وی افزود: «محسن پورقاسمی» کارگردان این اثر در بیستمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در مشهد مقدس موفق به دریافت نشان ارادت و خادمی امام رضا (ع) و تندیس جایزه ویژه کارگردانی نمایش «سومین روز تابستان» شد.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان متذکر شد: قصه «سومین روز تابستان» مربوط به دهه شصت و زندگی روزمره چند نوجوان است و با توجه به اینکه دهه شصت مقارن با ایام جنگ تحمیلی بود در این اثر به‌طور غیرمستقیم اتفاقات و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار