نماینده مجلس در نطق میان دستور:

توان دفاعی کشور در بالاترین سطح خود قرار دارد/ دشمن از کانال فشار اقتصادی وارد عمل شده است

موسوی لارگانی با بیان اینکه توان دفاعی کشور در بالاترین سطح قرار دارد، گفت: دشمنان با هیاهویی که به راه انداختند می‌خواهند از کانال فشار اقتصادی وارد عمل شوند، در حالی که اگر اقتصاد کشور در مقابل این فشار‌ها مثل حوزه دفاعی تقویت شود، دشمن ناامید خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ - 11June 2023

توان دفاعی کشور در بالاترین سطح خود قرار دارد/ دشمن از کانال فشار اقتصادی وارد عمل شده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ناصر موسوی لارگانی» در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۱ خرداد) اظهار داشت: از دلاورمردان سپاه پاسداران که هفته گذشته با رونمایی موشک فتاح جلوه دیگری از قدرت جمهوری اسلامی ایران را برای حفاظت از کشور مقابل دشمنان به نمایش گذاشتند تقدیر و تشکر ویژه می‌کنم.

وی ادامه داد: به تبلیغات منفی عده‌ای بدخواه و معاند و یا افراد ناآگاه که شبه می‌کنند، موشک برای مردم نان و آب نمی‌شود توجه نکنید. اگر قدرت دفاعی نباشد دشمنان در ضربه زدن به کشور لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد. دشمنان هم از همین بنیه دفاعی کشور عصبانی هستند لذا شبهه افکنی می‌کنند.

این نماینده مجلس بیان کرد: جوانان کشور باید با بی توجهی به این تبلیغات هر آنچه که در توان دارند را برای دفاع از کشور آماده کنند و البته این همان راهی است که باید به الگو تبدیل شده و در همه حوزه‌های مدیریتی کشور به کار گرفته شود.

موسوی لارگانی تاکید کرد: در حال حاضر کشور با مشکلاتی در حوزه مدیریتی و اقتصادی روبه رو است، زحمات و تلاش‌های زیادی برای رفع مشکلات صورت می‌گیرد که جا دارد از همین تریبون از شخص رئیس‌جمهور تشکر کنم، اما می‌خواهم این را خدمت همه عزیزان عرض کنم که چرا علی رغم صرف بودجه‌های فراوان و تلاش‌های زیاد، نتیجه لازم گرفته نمی‌شود؟ کجای کار اشکال دارد؟ چرا علی رغم صرف بودجه کمتر در بخش دفاعی، امنیتی، هسته‌ای و تکنولوژی‌های روز دنیا، اما نتیجه بیشتر عایدمان می‌شود، نمونه آن دست یابی به تکنولوژی ساخت موشک فتاح است که آوازه اش جهانی شد و به اعتراف دشمنان حتی آمریکا هم توانایی برخورد با آن را ندارد.

این نماینده مجلس بیان کرد: از فرمانده سپاه و قرارگاه امام حسن مجتبی بابت پروژه‌های محرومیت زدایی در کشور تشکر می‌کنم. جا دارد از زحمات و درایت سردار فدا فرماندهی عزیزو دلسوز سپاه صاحب الزمان اصفهان در راستای استفاده از ظرفیت این قرارگاه در استان اصفهان سپاسگزاری کنم.

وی ادامه داد:سوال این است که آیا نمی‌شود همین الگو را برای رفع فقر و محرومیت در کشور استفاده کرد؟ توان دفاعی کشور اکنون در بالاترین سطح قرار دارد، دشمنان علیرغم هیاهویی که به راه انداختن می‌دانند مال این حرفا نیستند که از کانال نظامی علیه ایران اقدامی کنند، لذا سعی دارند از نقطه‌ای دیگر، یعنی فشار اقتصادی وارد عمل شوند، در حالی که اگر اقتصاد کشور در مقابل این فشار‌ها مثل حوزه دفاعی تقویت شود، دشمن همه جوره ناامید خواهد شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری امسال را سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند، یعنی دقیقاً مشخص کردند در چه حوزه‌ای نیاز به تحرک بیشتر داریم. متاسفانه فشار اقتصادی به خانوار‌ها زیاد است. اجاره بها نسبت به سال گذشته افزایش زیادی داشته که هیچ تناسبی با میزان تورم فعلی ندارد و مستاجران زیر فشار هستند، اگرچه تصمیمات خوبی برای مقابله با موج تورم گرفته شده و نشانه‌های آن تا حدی در کاهش آهنگ تند تورم و شل شدن قیمت‌ها در بازار خودرو، طلا و ارز دیده می‌شود، اما این به هیچ وجه کافی نیست؛ انتظار این است تا با یک کار جهادی و روحیه انقلابی و مبتنی بر امید و ایمان و با عملیاتی ساختن فرامین اقتصادی مقام معظم رهبری یک بار برای همیشه مشکل قابل علاج تورم حل شود.

وی تاکید کرد: تورم به مانع اصلی هرگونه اقدام مفید اقتصادی تبدیل شده است؛ اگر دولت رئیسی بتواند هم یک مشکل را حل کند، آنگاه خودش و دولتش در تاریخ ایران برای همیشه باقی خواهد ماند که انشالله همینطور خواهد شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها