حقوق بشر آمریکایی/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس: جنایت علیه بشریت تنها خروجی حقوق بشر آمریکایی/ ترویج انحرافات اخلاقی توسط دولت آمریکا مصداق ظلم به بشریت است

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی با اشاره به لزوم تبیین جنایات آمریکا در هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی، گفت: تنها خروجی و حاصل حقوق بشر آمریکایی، جنایت علیه بشریت است.
کد خبر: ۵۹۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ - 26June 2023

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس: تنها خروجی حقوق بشر آمریکایی، جنایت علیه بشریت است/ ترویج انحرافات اخلاقی توسط دولت آمریکا مصداق ظلم به بشریتحجت‌الاسلام والمسلمین «موسی غضنفرآبادی» رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم تبیین جنایات آمریکا در هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: به طور کلی آن چیزی که باید در هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی درخصوص جنایات ضد بشری آمریکا عرض کنم، این است که سردمداران ایالات متحده از مفهوم حقوق بشر به عنوان یک ابزار سیاسی برای پیشبرد اهداف و مطامع خود استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی تصریح کرد: درواقع مهم‌ترین ابزار سیاسی آمریکا برای غارت، اعمال قدرت، سلطه‌جویی و ظلم در حق مردم مظلوم آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین حقوق بشر دروغین است که این موضوع مصادیق عینی و زیادی دارد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کشتار مردم عراق به بهانه‌های حقوق بشری، جنایت در حق مردم افغانستان به بهانه مبارزه با تروریسم، ویرانی تمام زیرساخت‌های کشور لیبی به بهانه‌های واهی ساخت سلاح هسته‌ای و حقوق بشر، جنایت در فلسطین و حمایت از صهیونیست‌ها و جنایت جنگی در کشور یمن مصادیق عینی حقوق بشر آمریکایی است.

وی افزود: تنها خروجی و حاصل حقوق بشر آمریکایی، جنایت علیه بشریت است.

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی تأکید کرد: البته ما کمتر به کثافت‌کاری‌های دولت آمریکا نسبت به مردم خودش می‌پردازیم، در حالی که از اهمیت زیادی برخوردار است، پلیس جنایتکار آمریکا قبل از هر اقدامی و قبل از اینکه به شهروندان این کشور ایست بگوید از سلاح استفاده می‌کند و افراد بیگناه را می‌کشد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: انحرافات اخلاقی که دولت آمریکا به توسعه و ترویج آن می‌پردازد با هم نمی‌توان جدای از موضوع حقوق بشری آمریکایی بررسی کرد، زیرا کرامت، حیثیت، آبرو و شرافت انسانی را زیر پا می‌گذارد، مثلاً می‌توان به ازدواج‌های کثیف مانند ازدواج با همجنس و ازدواج با حیوان اشاره کرد. مرگ بر دولت آمریکا که چنین شاهکارهای حقوق بشری از خود برجای می‌گذارد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار