مطالبات امام خامنه‌ای از مسئولان-۲۶/ در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: مشوق‌های مالیاتی تحقیق و توسعه بنگاه‌ها نیاز ضروری کشور است

حسن‌پور: مشوق‌های مالیاتی در حوزه‌ تحقیق و توسعه ، نیاز و ضرورت کشور است و یک اقدام مثبت رو به جلو از مجلس یازدهم بود.
کد خبر: ۶۰۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۳ - 09August 2023

نماینده مجلس شورای اسلامی: مشوق‌های مالیاتی تحقیق و توسعه بنگاه‌ها نیاز ضروری کشور است«شهباز حسن‌پور بیگلری» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از دانش‌بنیان‌ها در خصوص اهمیت مشوق‌های مالیاتی، اظهار داشت: مشوق‌های مالیاتی در حوزه‌ تحقیق و توسعه، نیاز و ضرورت کشور است و یک اقدام مثبت رو به جلو از مجلس یازدهم بود. افزایش مشوق های و تخفیف مالیاتی مورد تایید همه دلسوزان نخبگان و فرزانگان کشور است.

حسن‌پور افزود: مجلس در تلاش است که در برنامه هفتم توسعه مشوق‌های مالیاتی نه تنها کاهش پیدا نکند بلکه افزایش هم یابد .مشوق‌های مالیاتی یکی از نیازهای ضروری و مهم کشور است و به همین دلیل باید برای رشد آن تلاش کرد.

بیگلری در پاسخ به این پرسش که اگر مجلس از این موضوع عقب نشینی کند چه تاثیر منفی در اقتصاد کشور دارد؟ گفت: احتمال اینکه مجلس در این موضوع عقب نشینی کند بسیار کم است. مجلس از مصوبه خود دفاع خواهد کرد و بنده امیدوار هستم با این مصوبه بتوان به نیازهای جوانان و تلاشگران اقتصادی در حوزه اقتصاد پاسخ داد.

وی ادامه داد: مشوق‌های مالیاتی که به شرکت های نفتی داده شد منجر به رشد در این حوز شد. این عملکرد باید به سایر حوزه‌ها و بخش های مختلف اقتصاد انتقال یابد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها