امام جمعه هرمز:

مشکل اصلی بیماران جزیره هرمز آمبولانس دریایی است

حجت الاسلام«رستاخیز» گفت: مشکل اصلی بیماران جزیره هرمز آمبولانس دریایی است که نه دستگاه تهویه دارد و در مواقع ضروری نمی تواند تردد کند و بیمار و همراهانش دچار گرفتاری می شوند.
کد خبر: ۶۱۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴ - 18August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت الاسلام «جعفر رستاخیز» امام جمعه هرمز امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره الشهداء هرمز با اشاره به شرکت میلیونی ملت ایران اسلامی در پیاده روی اربعین  حسینی، اظهار داشت: مردم عزیز سفیران خوبی از مردم جزیره شهدای هرمز در این مراسم میلیونی اربعین حسینی باشید با اخلاق خوب و با رفتار خوب و با عمل خوب سفیر خوبی باشید.

وی افزود: در مسئله کوتاهی در جابجایی بیمار مغزی که این چند روز اتفاق افتاد باید دانشگاه علوم پزشکی این مسئله را پیگیری کند و اگر قصوری در کار بوده باید برخورد بشود. چرا وقتی این بیمار از جزیره هرمز اعزام شدند حداقل  ۴۵دقیقه معطل مانده تا اورژانس زمینی در بندرعباس برای جابجایی این بیمار اقدام کند؟

 امام جمعه هرمز ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی (ع)  در شیراز گفت: طراحان اصلی حادثه تروریستی، شاهچراغ رژیم غاصب صهیونیستی است به وسیله این طراحی به دنبال ایجاد درگیری میان ایران و مهاجران افغانی هستند.

حجت الاسلام رستاخیز تصریح کرد: قهرمانان اصلی این واقعه تلخ نیروهای داخل حرم بودند که توانستند جلوی گسترش این اتفاق را بگیرند.

امام جمعه هرمز با اشاره به آزاد سازی منابع ارزی کشورمان در کشورهای کره جنوبی و عراق عنوان کرد: دیپلماسی دنیای امروز اختصاص به گفتگو ندارد مذاکره بدون پشتوانه قدرت سیاسی و اجتماعی بی فایده است امروز ما به خاطر اینکه بر سر منافع خودمان کوتاه نیامدیم غرب درمقابل ملت ایران تعظیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار