مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان:

کتاب تاریخ شفاهی حجت الاسلام «علی خورشیدوند» نگاشته می‌شود

حجت الاسلام «ابراهیمی» از نگارش کتاب حجت الاسلام «علی خورشید وند» در سال‌جاری خبرداد و گفت: ضبط مصاحبه‌های این روحانی مبارز انقلابی در حال انجام است.
کد خبر: ۶۱۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ - 27August 2023

کتاب تاریخ شفاهی حجت الاسلام علی خورشیدوند نگاشته می‌شودحجت الاسلام «سیّد امیر ابراهیمی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، از نگارش کتاب حجت الاسلام «علی خورشید وند» در سال‌جاری خبر داد و اظهار داشت: ضبط مصاحبه‌های این روحانی مبارز انقلابی در حال انجام است.

وی افزود: حجت الاسلام علی خورشیدوند از روحانیون لرستانی است که در بحبوحه مبارزات انقلابی دوشا دوش سایر روحانیون مبارز و فعال این خطه نقش مهمی در روشنگری مردم این خطه نسبت به ظلم و ستم  رژیم شاهنشاهی داشت.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان گفت: لرستان 56 شهید روحانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که یادنامه این شهدا با عنوان «قاب‌های آسمانی» در دست چاپ است.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: کتاب تاریخ شفاهی حجت الاسلام سید تاج الدین طاهری نیز در دست اقدام است و همزمان با هفته دفاع مقدس از این کتاب رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار