استاندار خراسان جنوبی:

دفاع مقدس، دانشگاهی برای خودشناسی شهدا بود

استاندار خراسان جنوبی همزمان با فرا رسیدن ۱۶ آذر ماه روز دانشجو با دو تن از خانواده های شهدای دانشجوی دوران ۸ سال دفاع مقدس دیدار کرد و از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و درخواست های آنان قرار گرفت.
کد خبر: ۶۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ - 07December 2015

دفاع مقدس، دانشگاهی برای خودشناسی شهدا بود

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از بیرجند به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه اله خدمتگزار شهدا را الگوی بشریت دانست و تصریح کرد: شهدای دانشجو با قرار گرفتن در میادین رزم درس خودشناسی و خداشناسی به همه علما و فضلا دادند.

وی ادامه داد: شهدای دانشجو بعد ازاینکه در آن زمان احساس کردند ادای دین در جبهه های نبرد حق علیه باطل انجام می شود مشتاقانه دعوت امام راحل را لبیک گفته و در مسیر پر افتخار شهادت گام برداشتند.

وی با بیان اینکه شهدای عزیز راه ایثار و شهادت را آگاهانه ،مخلصانه و متعهدانه انتخاب کردند یادآورشد: این عزیزان با آگاهی از تمامی خطراتی که در این مسیر قرار دارد برای دفاع از کیان ایران عزیز و ارزش های ناب اسلامی سر از پای نمی شناختند.

خدمتگزار به نقش مهم و خطیر خانواده های شهدا در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: این عزیزان نیز با اخلاص، پاکی تعهده و تدین عمیق قلبی و باور و اعتقادی درونی ، ایثارگان و شهدای عزیز را حمایت و پشتیبابی کرده و در مسیری که انتخاب کرده بودند آنها را تنها نگذاشتند.

وی خدمت به خانواده های شهدا را افتخاری بزرگ و الهی برشمرد و یادآورشد: همه مسئولین باید از تمامی توان کاری و اداری خود برای ارائه بهترین خدمات به ایثارگران و خانواده های آنان استفاده کنند.

این گزارش حاکیست، استاندار خراسان جنوبی شب گذشته با خانواده شهید علی یوسفی که در تاریخ ۴ دی ماه ۱۳۵۹ به درجه رفیع شهادت رسیده بود و نیز محمدرضا محمودزاده واشان که در تاریخ ۹ آذرماه ۱۳۶۵ به شهادت رسیده بود و سید علی رمضانی که در تاریخ ۳۰ خرداد ماه ۱۳۶۳ به فیض عظیم شهادت نائل شده بود دیدار کرد و درجریان مسائل ،مشکلات و درخواست های آنان قرار گرفت.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار