امروز؛

دومین کنگره شهدای دانشجوی استان اردبیل و شهدای مدافع حرم برگزار شد

دومین دوره کنگره 54 شهید دانشجوی استان اردبیل و شهدای مدافع حرم در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ - 07December 2015

دومین کنگره شهدای دانشجوی استان اردبیل و شهدای مدافع حرم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از اردبیل، دومین کنگره 54 شهید دانشجوی استان اردبیل و شهدای مدافع حرم در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور نماینده محترم ولی ففیه استان و امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل و مسئولین استانی و فرماندهان انتظامی، نظامی و خانوادههای معظم شهدا برگزار شد، دکتر مجید خدابخش استاندار اردبیل طی سخنانی با اشاره به نقش بیبدیل و بینظیر دانشجویان و دانشگاهیان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، پیام کنگرههای شهدا را ارج نهادن به مقام والای شهید و شهادت دانست و افزود: شهیدان چراغ شبهای ظلمت زده جامعه هستند که به تبعیت از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) آگاهانه در راه حفظ ارزشها جان خود را نثار کردند.

 در ادامه مراسم آیت الله دکتر سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز با بیان ارج و مقام شهدا، شهدای دانشجو را عالمان عامل به دین دانست و خون شهید را مقدس و پاک شمرد.

دکتر  عاملی اقزود: نیروهای تربیتی در جامعه حکم هوا برای تنفس را دارند و ائمه معصومین و اولیاءالله همیشه آرزوی شهادت را داشتند، تقدیری که بالاترین تقدیرهاست و این شهید است که با شهادت خود به مقام ولیالله الاعظم رسیده است.

در ادامه مراسم از خانوادههای شهدای دانشجو، خانواده شهید مدافع حرم، عباس عبدالله و تعدادی از جانبازان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار