در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر انجام شد؛

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: جنایتکاران دیروز، امروز دلسوز مردم ایران هستند/ منافقین دستشان به خون ملت ایران آلوده است

حجت‌الاسلام محمودی گفت: منافقین کوردل وقتی دیدند که شهید لاجوردی در مسیر روشنگری و مقابله با نفوذ قرار دارد، کینه وی را به دل گرفتند و این انسان بزرگ را به شهادت رساندند.
کد خبر: ۶۱۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ - 30August 2023

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: جنایتکاران دیروز، امروز دلسوز مردم ایران هستند/ منافقین دستشان به خون ملت ایران آلوده استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محسن محمودی» معاون حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: منافقین کوردل که دستشان به خون ملت شریف ایران آلوده است ادعای دلسوزی برای مردم ایران می‌کنند، همچنین بازمانده‌های سلطنت تاریک پهلوی نیز که جنایات بیشماری علیه مردم ایران داشته‌اند با وقاحت تمام ادعای دلسوزی برای مردم ایران دارند.

حجت‌الاسلام محمودی گفت: شهیدان قدوسی، مدنی، باهنر، رجایی، لاجوردی و ... همگی تاوان کینه منافقین را با خون خود پرداختند، این عزیزان همگی ظرفیت‌های عظیمی برای نظام و انقلاب اسلامی بودند.

معاون حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: درود می‌فرستم به روح پرفتوح شهدای گرانقدری که سند حقانیت راه خود را با خون خود می‌پردازند، درود می‌فرستیم به روح شهدای همرزم شهید دستجردی که در مسیر حق و حقانیت با تمام توان جانفشانی کردند.

وی تاکید کرد: منافقین کوردل وقتی دیدند که شهید لاجوردی در مسیر روشنگری و مقابله با نفوذ قرار دارد، کینه وی را به دل گرفتند و این انسان بزرگ را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار