مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان:

مردم ایران اسلامی قدردان مدافعان آسمان کشور هستند

حجت‌الاسلام «شاد» با اشاره به سالروز تاسیس قرارگاه مشترک پدافند هوایی گفت: مردم قهرمان ایران اسلامی قدردان فرزندان غیور خود در دفاع از آسمان کشور هستند.
کد خبر: ۶۱۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ - 02September 2023

مردم قهرمان ایران اسلامی قدردان فرزندان غیور خود در دفاع از آسمان کشور هستندحجت‌الاسلام «ابوذر شاد» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر ضمن گرامیداشت دهم شهریور سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) اظهار داشت: مردم قهرمان ایران اسلامی قدردان فرزندان غیور خود در دفاع از آسمان کشور هستند.

وی در این خصوص افزود: مردم عزیز کشور ما به خوبی واقفند که امنیت و آسایش ما در بخش‌های مختلف، آسمان، زمین و دریا مرهون جانفشانی ومجاهدت شبانه روزی رزمندگانی است که تمام وجود خویش را وقف حراست از آسمان و آب وخاک کشور کرده اند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دشتستان تصریح کرد: از منظرکارشناسان وفرماندهان ارشد نظامی، ماموریت قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) همچنان در اولویت اول نیرو‌های مسلح است ومعنای اولویت نخست بودن، این است که تمرکز توان و پشتیبانی‌ها متوجه این ماموریت سنگین وخطیر است تاقرارگاه بتواندبادفاع نفوذناپذیر از آسمان کشور به‌گونه‌ای عمل نماید که در فضای کشور اطمینان و بازدارندگی و در دل دشمن یأس و ناامیدی ایجاد کند.

حجت الاسلام شاد گفت: فرماندهان و رزمندگان پدافند هوایی کشور، با الهام از رهنمود‌ها وراهبرد‌های فرماندهی معظم کل قوا در زمینه تلاش برای بهره مندی از علوم جدید از قبیل جنگ الکترونیک وغیره... دائما توان نیرویی و تجهیزاتی خود را بروزرسانی می‌کند ومتناسب با تهدیدات در صحنه دفاع از آسمان کشور حاضر هستند تا با آمادگی مضاعف در حوزه کشف، رهگیری، درگیری و انهدام اهداف احتمالی، به موقع انجام وظیفه نمایند واز آسمان کشور حراست کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها