مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌شرقی؛

ارایه خدمات آموزشی و فرهنگی به دانش آموزان نیازمند

«ملامهدی» با بیان اینکه کمک‌های خیران و نیکوکاران نقش بسزایی در تامین نوشت افزار دانش آموزان نیازمند استان ایفا می‌کند، گفت: همچنین برای دانش آموزان نیازمند خدمات آموزشی و فرهنگی از سوی این نهاد ارایه می‌شود.
کد خبر: ۶۱۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ - 05September 2023

ارایه خدمات آموزشی و فرهنگی به دانش آموزان نیازمندبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «غلامعلی ملامهدی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌ (ره) آذربایجان‌شرقی؛ امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پایگاه های این نهاد روز پنجشنبه ۳۰ شهریور در سطح شهرها و ۳۱ شهریور در مصلاهای نماز جمعه آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان است.

وی با بیان اینکه مراسم جشن عاطفه ها نیز چهارم مهر در مدارس استان برگزار می شود، بیان کرد: جشن عاطفه‌ها هر سال با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه لوازم تحصیلی و نوشت افزار دانش‌آموزان نیازمند برگزار می شود.

وی توضیح داد: ۲۰ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان چشم انتظار کمک‌های خیران در جشن عاطفه‌ها هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌ (ره) آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی مبتنی بر نیازسنجی واقعی دانش آموزان انجام می شود بیان کرد: با همکاری مراکز نیکوکاری و مدارس استان کمک های جمع آوری شده بین خانواده های دانش آموزان نیازمند تحت حمایت و دانش آموزان نیازمند شناسایی شده توسط مدارس توزیع می شود.

ملامهدی، با بیان اینکه کمک های خیران و نیکوکاران نقش بسزایی در تامین نوشت افزار دانش آموزان نیازمند استان ایفا می کند، گفت: همچنین برای دانش آموزان نیازمند خدمات آموزشی و فرهنگی از سوی این نهاد ارایه می شود. مردم نوعدوست استان و خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۴۱*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۲۷ در تامین نوشت افزار و لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار