سرپرست ادارۀ اسناد، انتشارات و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

كارگاه آموزشی هنرهای تجسمی ویژۀ هنرمندان شاهد و ايثارگر آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود

«صمدی آذر» گفت: این کارگاه آموزشی به منظور ارتقای توان تخصصی و دانش هنری شرکت کنندگان، برای ۲۰ هنرمند شاهد و ایثارگر از ۱۷ شهرستان استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳ - 12September 2023

افتتاح كارگاه آموزشی هنرهای تجسمی ویژۀ هنرمندان شاهد و ايثارگر آذربایجان شرقیبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «اکبر صمدی آذر» سرپرست ادارۀ اسناد، انتشارات و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، ظهر امروز، در حاشیۀ  افتتاح کارگاه هنرهای تجسمی ویژۀ هنرمندان شاهد و ايثارگر آذربایجان شرقی، اظهار داشت: این کارگاه آموزشی به منظور ارتقای توان تخصصی و دانش هنری شرکت کنندگان، برای 20 هنرمند شاهد و ایثارگر از 17 شهرستان استان برگزار می شود.
 
وی عنوان کرد: هنرمندان مزبور جملگی همسران و فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان و یا همسران و فرزندان جانبازان و آزادگان آذربایجان شرقی هستند و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تحت نظر اساتید مجرّب و سرشناس رشته های طراحی، نقاشی و خوشنویسی استان آموزش می بینند.
 
وی گفت: پنج اثر منتخبِ خلق شده توسط هنرمندان ایثارگر و شاهد حاضر در این دوره، برای شرکت در جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی شاهد و ایثارگر که به میزبانی کردستان برگزار می شود، معرفی خواهند شد.
 
صمدی آذر با یادآوری فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری با مضمون ضرورت توجه به امر مهم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بهره‌گیری از قالب هنر ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران می کوشد از ظرفیت هنر در جهت ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه استفاده کند و برگزاری چنین کارگاه های آموزشی و تلاش برای توانمندسازی هنرمندان ایثارگر در همین چارچوب قابل ارزیابی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها