مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

دفاع مقدس عظمت ایمان ملت ایران را به رخ جهانیان کشید

سردار «اسلامی» با اشاره به اهمیت دفاع مقدس در تاریخ معاصر ایران و جهان، گفت: دفاع مقدس عظمت ایمان ملت ایران را به رخ جهانیان کشید.
کد خبر: ۶۱۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ - 14September 2023

 دفاع مقدس عظمت ایمان ملت ایران را به رخ جهانیان کشیدسردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: دفاع مقدس قدرت ایمان مردم ایران اسلامی را به رخ دشمن و جهانیان کشید.

وی با بیان اینکه دشمن بعثی در کمال ناجوانمردی و با پشتیبانی کامل تدارکاتی، تسلیحاتی و مالی حدود چهل کشور دنیا به ایران اسلامی حمله کرد، افزود: دشمن تصرف سریع و برق آسای ایران اسلامی را به واسطه نو پا بودن حکومت اسلامی تصور می‌کرد، اما به رغم برخی ناهماهنگی‌های سال‌های ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی و حضور برخی عناصر نفوذی و خائن، چون بنی صدر، ایمان مردم ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) مسبب مقابله با دشمن بعثی شد و تمام معادلات دشمن و استکبار جهانی را بر هم زد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر اینکه بر اساس منطق نظامی با توجه به حجم گسترده امکانات و تسلیحات پیشرفته دشمن ما جنگ را باخته بودیم، اما ایمان رزمندگان ایران اسلامی تمام ناممکن‌ها را ممکن است و وعده الهی را در نابودی باطل محقق ساخت.

سردار اسلامی با اشاره به معجزه ایمان الهی، تصریح کرد: تنها یک فرد با ایمان می‌تواند بر روی مین خیز بردارد تا همرزمانش به سلامت از میدان مین عبور کنند و این یک بخش بسیار کوچکی از حماسه ایثار و جانفشانی شهدا است.

وی با بیان اینکه معجزه ایمان رزمندگان جهانیان را حیرت فرو برده بود، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس عظمت اراده و ایمان ملت بزرگ ایران اسلامی که در چند قرن اخیر همواره در جنگ‌های گوناگون بخش‌های از سرزمینش را از دست داده بوداما در دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران در دست دشمن باقی نمانده بود را به رخ جهانیان کشید و به آن‌ها فهماند که دوران جدیدی از عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران تحت پرچم اسلام، برکت قرآن و رهبری امامین انقلاب اسلامی آغاز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها