در دیدار با مدیرکل صدا و سیما سیستان و بلوچستان مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان: دفاع مقدس کانون وحدت در جمهوری اسلامی ایران است

سردار «جعفری» گفت: دفاع مقدس کانون وحدت و همگرایی در جامعه بوده و در آن دوران دشوار همه اقشار جامعه و نیرو‌های مسلح در دفاع از ارزش‌های اسلامی و صیانت از مرز‌های میهن وحدت رویه داشته‌اند.
کد خبر: ۶۱۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ - 18September 2023

دفاع مقدس کانون وحدت در جامعه ایران بوده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سردار سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در نشست با «علیرضا کیخا» مدیر صدا و سیما استان و کارکنان با تاکید بر اهمیت نقش مردم در امنیت پایدار و نقش مذاهب، ادیان و اقوام در ترویج فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی اظهار داشت: صدا و سیما در معرفی شهیدان و صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس و برجسته کردن شهدای وحدت و امنیت با تولیدات محتوایی و فیلم و مستندسازی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های راویان و فرماندهان دوران جنگ می‌تواند نقش آفرینی کند و تاکنون نیز خوش درخشیده است.

سردار جعفری ادامه داد: برگزاری جشنواره ها و مسابقات فرهنگی با همکاری ارگان‌های انقلابی و صدا و سیما در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تأثیر بسزایی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان گفت: در جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان، فعالیت مستمر صدا و سیما و رسانه‌های ارتباط جمعی و فعالان مجازی می تواند در خنثی سازی توطیه های دشمنان موثر باشد.

وی افزود: در سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های مهمی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای شاخص وحدت و امنیت، خدمت و مقاومت وجود دارد و همواره دفاع مقدس در این منطقه جریان دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار