در صحن علنی مجلس شورای اسلامی:

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی: دشمن یک سال برای تکرار اغتشاشات در ایران تلاش کرد/ دستگاه‌های امنیتی فتنه آنان را خنثی کردند

حجت‌الاسلام ذوالنوری گفت: دشمنان تلاش کردند آشوب‌های گذشته را تکرار کنند، اما دستگاه‌های امنیتی کشور توانستند انواع بمب، مواد انفجاری و سلاح‌های مختلف آنان را کشف کرده و این فتنه را خنثی کنند.
کد خبر: ۶۱۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ - 19September 2023

دشمن یک سال برای تکرار اغتشاشات در ایران تلاش کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «مجتبی ذوالنوری» نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه (۲۸ شهریور) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: به جامعه اطلاعاتی و امنیتی کشور که تلاش چندین ماهه نظام سلطه و ایادی آنان و شیاطین را خنثی کردند، خداقوت می‌گویم.

وی بیان کرد: یک سال دشمنان تلاش کردند که در این ایام آشوب‌های گذشته را تکرار کنند، اما دستگاه‌های امنیتی کشور توانستند انواع بمب، مواد انفجاری و سلاح‌های مختلف را از مخفی‌گاه ایادی شیطان کشف کرده و این فتنه را خنثی کنند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ما ثابت کردند با اغتشاشگران و ایادی شیطان همراهی نمی‌کنند و این شور و بصیرت ما را به دنیا اعلام می‌کند و قدرت و اقتدار کشور را بار دیگر به نمایش گذاشت. بار دیگر از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور، از سوی تک تک نمایندگان قدردانی می‌کنم و به فرزندان گمنام این ملت و سربازان گمنام امام زمان (عج) و جامعه اطلاعاتی کشور خدا قوت می‌گویم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار