مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد؛

رژه موتورسواران از ورزشگاه تختی تا گلزار شهدای اهواز

بنی تمیم به تشریح برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: رژه موتورسواران از ورزشگاه تختی تا گلزار شهدای اهواز توسط ورزشکاران هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ - 19September 2023

رژه موتورسواران از ورزشگاه تختی تا گلزار شهدای اهواز«حمید بنی تمیم» مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز به تشریح برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: به مناسبت پاسداشت هفته دفاع مقدس، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور هیات‌های ورزشی، مربیان، داوران، ورزشکاران و پیشکسوتان با حضور در گلزار شهدای اهواز انجام می‌شود.

وی افزود: رژه موتورسواران از ورزشگاه تختی تا گلزار شهدای اهواز توسط ورزشکاران هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نیز در تاریخ ۳۰ شهریورماه برگزار خواهد شد.

بنی تمیم گفت: هم‌چنین برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، همایش پیاده روی، کوه‌پیمایی، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از اتاق جنگ مناطق عملیاتی و حضور در میدان تیر از دیگر برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان به مناسبت هفته دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار