در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: امنیت مهم‌ترین ثمره دفاع مقدس/ آرمان‌های انقلاب در دفاع مقدس به دنیا معرفی شد

زارع گفت: دفاع مقدس سبب شد که آرمان‌های انقلاب اسلامی در ایران تثبیت شود و در دنیا مورد توجه همه محرومان و مستضعفان عالم قرار گیرد.
کد خبر: ۶۱۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۰ - 21September 2023

نماینده مجلس شورای اسلامی: امنیت مثال‌زدنی مهم‌ترین ثمره دفاع مقدس/ آرمان‌های انقلاب اسلامی در دفاع مقدس به همه عالم معرفی شد«رحیم زارع» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ ارزش‌ها و باورهای دفاع مقدس و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس را به همه ملت ایران تبریک عرض می‌کنم، این هفته یادآور دلاوری‌ها و افتخارآفرینی‌های شیرزنان و دلیرمردان جمهوری اسلامی ایران است.

زارع خاطرنشان کرد: این دوران غرورآفرین سبب شد که آرمان‌های انقلاب اسلامی در ایران تثبیت شود و در دنیا مورد توجه همه محرومان و مستضعفان عالم شود، مهم‌ترین مصداق این ادعا این است که امروز همگان اذعان دارند که فرهنگ مقاومت در منطقه و جهان نشأت گرفته از فرهنگ دفاع مقدس ملت ایران است.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در منطقه خاورمیانه کشورها و ملت‌هایی که مورد ظلم بودند و به نوعی مستعمره ابرقدرت‌ها به شما می‌رفتند، با فرهنگ مقاومت که نشأت گرفته از فرهنگ دفاع مقدس ملت ایران است، توانستند با اتکا بر خود و با توکل به خداوند متعال بر قدرت‌های شرق و غرب پیروز شوند و به استقلال نسبی دست پیدا کنند.

وی افزود: مردم دنیا به ویژه مسلمانان امروز به واسطه چنین تفکر و روحیه‌ای می‌توانند از حقوق خود در برابر مستکبران و زورگویان دفاع کنند.

زارع با بیان اینکه قدرت علمی، سیاسی، امنیتی و صنعتی امروز جمهوری اسلامی حاصل رشادت‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است، گفت: امنیت مهم‌ترین و بالاترین ثمره دوران دفاع مقدس است و توان دفاعی کشور امروز مهم‌ترین نقطه قوت ایران اسلامی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار