فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

شهدا مظهر قدرت نظام جمهوری اسلامی هستند

سردار کریمی گفت: شهدا مظهر قدرت این نظام هستند چرا که همه وجودشان را در این مسیر گذاشتند و ملت بزرگ ایران باید همواره خود را مدیون خون شهدا بدانند.
کد خبر: ۶۱۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷ - 24September 2023

شهدا مظهر قدرت نظام جمهوری اسلامی هستند

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز یکشنبه همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس در دیدار با خانواده شهید والامقام ابوالفضل حسن‌بیگی اظهار داشت: صبر، استقامت و از جان گذشتگی شهدا سبب استقرار استقرار حکومت اسلامی شد.

وی تاکید کرد: خدمت در راه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و خانواده های آنان جزء وظایف ذاتی مسئولان نظام است، افتخار ادامه دادن راه شهدا یک امر واجب است، چراکه آن بزرگان از تمام تعلقات مادی و دنیوی گذشتند و جان خود را فدا کردند.

ابوالفضل حسن‌بیگی متولد ۱۳۴۵ در شهر اراک بود وی در دوران تحصیل به عضویت بسیج آموزشگاه در آمد.با شنیدن آهنگ جهاد و جنگ کوله‌بار سفر ابدی می‌بندد و با اذن پدر و مادر راهی سفر می‌شود. مدت‌ها در جبهه‌ها با دشمن ستیزه می‌کند تا این که در ۲۸ بهمن ۱۳۶۴ در عملیات والفجر۸ در منطقه فاو، برای همیشه ترک دیار و یار می‌کند و به ملاقات حق نائل می‌شود. پیکر مطهر شهید سال‌ها در منطقه باقی ماند تا سرانجام آثار به جای مانده‌ از او که بوسیله گروه‌های تفحص شناسایی شده بود، در هشتم بهمن ماه ۱۳۷۵ در گلزار شهدای اراک به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار