در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

رئیس سازمان اداری و استخدامی: دستگاه‌های دولتی ملزم به تبدیل وضعیت خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند

لطفی گفت: به دلیل اعتراضات ایثارگران و خانواده‌هایشان درباره تبدیل وضعیت استخدامی، موضوع در صحن دولت مطرح و مقرر شد که دستگاه‌ها به تکالیف قانونی خود در این مورد عمل کنند.
کد خبر: ۶۲۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ - 09October 2023

رئیس سازمان اداری و استخدامی: دستگاه‌های دولتی ملزم به تبدیل وضعیت خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند/ دیوان عدالت اداری مرجع رسیدگی به اعتراضات است«میثم لطفی» رئیس سازمان اداری و استخدامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به آخرین وضعیت تبدیل وضعیت استخدامی خانواده‌های ایثارگران، اظهار داشت: موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی که به نوعی ذیل دولت قرار می‌گیرند در حال انجام است و به نظر مشکلی برای تبدیل وضعیت‌ها نداریم.

لطفی در پاسخ به این سوال که برخی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران چگونه باید اعتراض خود را در زمینه تبدیل وضعیت‌ها اعلام و پیگیری کنند؟ گفت: این عزیزان باید از خود سازمان، وزارت‌خانه و نهاد دولتی مشکلشان را پیگیری کنند و در صورتی که به نتیجه نرسیدند می‌توانند از نهادهای نظارتی مانند دیوان عدالت اداری تبدیل وضعیت استخدامی خود را پیگیری کنند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی تصریح کرد: توصیه ما به خانواده‌های شهدا و ایثارگران این است که سعی کنند موضوع را ابتدا از خود دستگاه‌ها پیگیری کنند و کار را به دیوان عدالت اداری نکشانند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اعتراضاتی که در این زمینه وجود داشت موضوع را در صحن دولت مطرح کردیم و مقرر شد که دستگاه به تکالیف قانونی خود مبنی بر تبدیل وضعیت خانواده‌های شهدا و ایثارگران عمل کنند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها