در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: طوفان‌الاقصی برگرفته از راهبردهای سردار سلیمانی است/ گنبد آهنین به راحتی از کار افتاد

شریعتی با بیان اینکه حماس توانست قدرت مقاومت که برگرفته از آموزه‌ها و راهبرد‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است را به منصه ظهور برساند، گفت: این عملیات نشان داد قدرت رژیم صهیونیستی پوشالی‌تر از آن است که برخی مطرح می‌کردند.
کد خبر: ۶۲۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۰ - 12October 2023

نماینده مجلس شورای اسلامی: طوفان الاقصی ظهور راهبردهای سردار دلها بود«غلامرضا شریعتی اندراتی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی اظهار داشت: پیروزی غرورآفرین محور مقاومت را به همه آزادگان جهان بالاخص مسلمانان تبریک عرض می‌کنم، همچنین باید شکرگذار باشیم که بعد از چند دهه ظلم صهیونیست‌ها، ملت مظلوم فلسطین با بکارگیری راهبرد بی‌نقص نظامی بینی صهیونیست‌ها را به خاک ذلت مالیدند.

شریعتی ادامه داد: صهیونیست‌ها که همواره مدعی سیستم گنبد آهنین بودند دیدند که محور مقاومت به راحتی توانست که این سیستم را به راحتی از کار بیاندازد و تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست را به هلاکت برسانند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حماس توانست قدرت مقاومت که برگرفته از آموزه‌ها و راهبردهای سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است را به منصه ظهور برسانند، گفت: این عملیات همچنین نشان داد قدرت رژیم صهیونیستی پوشالی‌تر از آن است که برخی مطرح می‌کردند.

وی افزود: کشورهایی که تصور می‌کردند که می‌توانند بر روی رژیم صهیونیستی سرمایه‌گذاری کنند، به این نتیجه رسیدند که باید به ملت خود و به ظرفیت‌های درونی خود اتکا کنند. به اعتقاد من پیمودن مسیر مقاومت تنها راهی است که می تواند موجب سرافرازی جهان اسلام و مسلمانان شود.

شریعتی تأکید کرد: الته واجب است که امروز همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان ملت فلسطین  که قریب به ۷۰ سال تحت ظلم و ستم صهیونیست‌ها بوده اند کمک کنند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار