در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

وزیر دادگستری: جنایات رژیم صهیونیستی در تاریخ بشریت بی‌سابقه بود/ اجماع جهانی علیه صهیونیست‌ها ایجاد شود

رحیمی گفت: وقتی یک بیمارستان به عنوان محل مداوای مجروحان غیر نظامی و بالاخص کودکان توسط صهیونیستها بمباران شود، هیچ لفظی جزء جنایت جنگی بی‌سابقه شایسته آن نیست.
کد خبر: ۶۲۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۷ - 19October 2023

وزیر دادگستری: جنایات رژیم صهیونیستی در تاریخ بشریت بی‌سابقه بود/ اجماع جهانی علیه صهیونیست‌ها ایجاد شود«امین‌حسین رحیمی» وزیر دادگستری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به جنایت هولناک رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بمباران بیمارستان کودکان المعمدانی غزه اظهار داشت: جنایتی که صهیونیست‌ها روز گذشته مرتکب شدند شاید در تمام تاریخ بشریت بی‌سابقه بوده باشد، اینکه یک بیمارستان به عنوان محل مداوای مجروحان غیر نظامی و بالاخص کودکان بمب باران شود، هیچ لفظی جزء جنایت جنگی بی‌سابقه شایسته آن نیست.

رحیمی خاطرنشان کرد: این جنایت صهیونیست‌ها در تاریخ بشریت به ثبت رسید و هیچ گاه از اذهان مردم جهان نخواهد رفت، مسئولیت مجامع بین‌المللی در پی این جنایت صد چندان شده است، اگر متأسفانه مجامع بین‌المللی تحت تأثیر امریکا و رژیم صهیونیستی رویه عادلانه و منصفانه‌ای ندارند و ما بعید می‌دانیم اقدام درخوری در این مجامع صورت گیرد.

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: همه حقوق‌دانان و آزادی‌خواهان جهان  و کسانی که دغدغه حقوق بشر در دارند، اعم از اینکه از چه نژاد، دین، زبان و مذهبی باشند، باید این جنایت بزرگ را محکوم کنند که به اعتقاد من چنین اتفاق تا کنون کمابیش رخ داده است.

وی افزود: به قدری این جنایت فجیع است که بسیاری از مرتکبان این جنایت خود آن را محکوم می‌کنند، اما در مقام عمل سران رژیم صهیونیستی و عاملان چنین جنایتی باید به اشد مجازات برسند، همچنین جامعه جهانی باید بداند که چنین رویه صلح جهانی را دچار خدشه می‌کند و این رویه رژیم صهیونیستی برای تمام بشریت بحران‌زایی می‌کند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار