امام جمعه میامی:

راهبرد مهم نبرد طوفان الاقصی این است که بدانیم منشأ تمام نزاع‌ها آمریکا است

حجت‌الاسلام عزیزی گفت: راهبرد مهم نبرد طوفان الاقصی این است که بدانیم منشأ تمام نزاع‌ها آمریکا است و باید شور اسرائیل ستیزی را تقویت کنیم.
کد خبر: ۶۲۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ - 27October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد عزیزی» امام جمعه میامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع، طوفان الاقصی را یک حماسه توصیف و اظهار داشت: طوفان الاقصی راهبردهای مهمی داشت که یکی از آنها می‌تواند راهبری مدیریت صحیح در هوشمندانه و احساسات حمایت از فلسطین در مردم و پرهیز از مواضع بهانه ساز برای دشمن است.

حجت‌الاسلام عزیزی با بیان اینکه نخستین کار این است که باید شور اسرائیل ستیزی را تقویت کنیم، افزود: دومین راهبرد معرفی آمریکا به عنوان مقصر اصلی در جنایت‌های صهیونیست‌ها است زیرا آمریکا شیطان بزرگ و اعظم است.

امام جمعه میامی با بیان اینکه آمریکا تلاش دارد تا با تنفس مصنوعی تلاش مذبوحانه ای در راستای حفظ رژیم صهیونیستی در آستانه نابودی کند، گفت: آمریکایی‌ها می‌دانند که اسرائیل نابود خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه پشت سر تمام جنایت‌هایی که در تمام جهان اسلام رخ داده، آمریکا است، تاکید کرد: علت سفر بایدن به اسرائیل ترس از ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه راهبرد مهم نبرد طوفان الاقصی این است که بدانیم منشأ تمام نزاع‌ها آمریکا است، افزود: امیدواریم که به زودی شاهد نابودی اسرائیل باشیم چرا که در نبرد طوفان الاقصی ضربات سهمگین غیرقابل ترمیم به آنها وارد شد.

امام جمعه میامی با بیان اینکه روزی در ایران کسی نمی‌توانست حتی سگ آمریکایی را از خود دور کند اما امروز شاهد هستیم که سیلی محکمی به دهان آمریکا زده می‌شود، بیان کرد: کاری که جوانان مقام فلسطین صورت دادند، کار بزرگی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها