یادداشت/ روزبه قمصری

جنایت جنگی صهیونیست‌ها در غزه؛ هولوکاست واقعی

رژیم اشغالگر و نامشروع صهیونیستی در طول بیست و شش روز جنگ با گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین و به دنبال غافلگیری و ضربات بسیار سخت و دردناکی که از مبارزان فلسطینی خورد، با بمبارن بی‌امان و وحشیانه شهر غزه ضمن کشتار گسترده مردم این شهر، هولوکاست جدید را علیه بشریت و فلسطینیان رقم زده است.
کد خبر: ۶۲۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۳ - 01November 2023

هولوکاست صهیونیستی در غزهگروه بین‌الملل دفاع‌پرس - روزبه قمصری؛ روز ۱۵ مهر سال جاری مردم منطقه و جهان صبح خود را با انتشار غافلگیرکننده اخبار مربوط به انجام موفقیت‌آمیز عملیات طوفان‌الاقصی آغاز کردند. خبر از این قرار بود که گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین در پاسخ به دهه‌ها ظلم و ستم رژیم صهیونیستی به مردم و ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین عملیاتی غافلگیرکننده، پیچیده و چندلایه را علیه رژیم صهیونیستی انجام دادند.

عملیات گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین آنقدر غافلگیرکننده بود که رژیم صهیونیستی با تمامی نهاد‌ها و سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی که در اختیار دارد نتوانست چنین عملیاتی بزرگ و عظیم را از قبل پیش‌بینی کرده و مانع از نفوذ گسترده مبارزان مقاومت به درون شهرک‌های صهیونیست‌نشین شود و به اذعان تمامی مقامات و کارشناسان خود برای ۲۴ ساعت قافیه را به حریفان فلسطینی خود باخت و شاهد هلاک و اسارت تعداد بی‌شماری از شهروندان خود توسط مبارزان فلسطین بود.

اما رژیم صهیونیستی که میدان را به گروه‌های مقاومت فلسطینی باخته بود برای جبران این غافلگیری و شکست سنگین نظامی و اطلاعاتی، اقدام کشتار مردم و غیرنظامیان فلسطینی ساکن در شهر غزه کرد تا بلکه بتواند مانع از فروپاشی فراوان و جبران ناپذیر روحیه مردم به خصوص سربازان ارتش خود شود.

بر این اساس بود که شاهد بودیم هواپیما‌های رژیم صهیونیستی تنها ساعاتی بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» و پیروزی‌های فراوان و قابل توجهی که گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین به دست آورد، حملات خود را به شهر غزه آغاز کردند و با بمباران وحشتناک اماکن و ساختمان‌های مسکونی این شهر، کشتار وحشتناک و گسترده مردم غزه را آغاز کردند.
موضوع تلخ و باورنکردنی در جریان جنگ رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطینی کشتار باورنکردنی و غیرانسانی مردم غزه بود به صورتی که بر اساس آخرین اخبار و آمار دریافتی از بمباران شهر غزه توسط هواپیما‌های رژیم صهیونیستی تا این لحظه تعداد ۸ هزار و ۵۲۵ نفر از مردم شهر غزه به شهادت رسیده و بیش از ۲۱ هزار نفر دیگر به مجروح شدند.

اما نکته غیرقابل باور و ترسناک، آمار کودکان به شهادت رسیده در اثر حملات هواپیما‌های جنگنده رژیم صهیونیستی به شهر غزه است. بر اساس اخبار و اطلاعات دریافتی از میدان که توسط رسانه‌ها منتشر شده است تا این لحظه از میان ۸ هزار و ۵۲۵ نفر از مردم شهر غزه که به شهادت رسیدند تعداد ۳ هزار و ۵۴۲ نفر آن‌ها کودک بودند.

از طرف دیگر بهتر است برای روشن شدن افکار عمومی مردم جهان پیرامون جنگ میان رژیم صهیونیستی و مقاومت اسلامی فلسطین نگاهی کامل و جامع به سایر ابعاد حملات هواپیما‌های جنگنده این رژیم اشغالگر و نامشروع به شهر غزه داشته باشیم. زیرا رژیم صهیونیستی در کنار کشتار مردم مظلوم و بی‌گناه تقریبا تمامی زیرساخت‌های حیاتی و غیرنظامی شهر غزه را با ۲۵ روز بمباران مداوم به صورت کامل ویران و نابود کرده است.

بٌعد دیگر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهر غزه، بمباران مراکز و اماکن مذهبی و آئینی شهر غزه است به صورتی که تا لحظه تنظیم این یادداشت هواپیما‌های جنگنده این رژیم اشغالگر تعداد ۴۷ مسجد و ۳ کلیسا را در جریان بمباران‌های خود به صورت کامل تخریب کردند. موضوعی که به خوبی نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی در خلال جنگ نظامی، جنگ مذهبی را علیه مردم مسلمان شهر غزه آغاز کرده است.

البته رژیم صهیونیستی در بمباران اهداف غیر نظامی، بیمارستان‌های شهر غزه را هم از یاد نبرده است به صورتی که در یکی از فجیع‌ترین جنایات ضدبشری خود اقدام به بمباران بیمارستان «معمدانی» غزه کرد که نتیجه آن صد‌ها کشته و هزاران مجروح بوده است. ضمن اینکه هواپیما‌های جنگنده رژیم صهیونیستی تا امروز به بیمارستان‌های «القدس»، «شهدای الاقصی»، «اندونزی»، «الشفا»، «تخصصی ترکیه» و «ابن سینا» حمله کرده و اطراف آن‌ها را بمباران کرده است.

در حقیقت باید گفت به دنبال بمباران‌های وحشیانه و غیرانسانی شهر غزه توسط هواپیما‌های جنگنده رژیم صهیونیستی در کار و خدمات رسانی ۲۵ بیمارستان و ۳۲ مرکز بهداشتی اختلال ایجاد شده و یا امکان هرگونه فعالیت درمانی از آن‌ها گرفته شده است. ضمن اینکه این حملات هوایی به دست کم ۲۵ آمبولانس موجود در شهر غزه آسیب‌های جدی و اساسی وارد کرده است.

در پایان باید به این مهم اشاره کنیم که آن چیزی که این روز‌ها در شهر غزه در حال روی دادن است همان هولوکاست عصر حاضر است. هولوکاست صهیونیستی که بر خلاف افسانه هولوکاست یهودیان در جریان جنگ جهانی دوم توسط آلمان نازی که برای کسی باورپذیر نیست با عکس‌ها و فیلم‌هایی که از شهر غزه ثبت و ضبط شده است برای همیشه در اذهان مردم منطقه و جهان ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها