مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی میزبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌شود

«فرخنده» از سفر دو روزه وزیر ارشاد طی روزهای ۱۲ و ۱۳ آبان به خراسان جنوبی خبر داد و گفت: طی این سفر دو روزه برنامه‌های متعدد و متنوعی در حوزه‌های فرهنگ، هنر، رسانه، قرآن و عترت و غیره پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۶۲۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ - 01November 2023

خراسان جنوبی میزبان وزیر فرهنگ و ارشاد می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «علی فرخنده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در نشست خبری، از سفر دوره «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان خراسان جنوبی خبر داد و اظهار داشت: روزهای ۱۲ و ۱۳ آبان‌ میزبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان خواهیم بود.

وی به تشریح برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد به استان پرداخت و بیان داشت: طی این سفر دو روزه برنامه‌های متعدد و متنوعی در حوزه‌های فرهنگ، هنر، رسانه، قرآن و عترت و غیره پیش‌بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به آغاز هفته فرهنگی خراسان جنوبی با شعار محوری «دیار علم و ایمان» از ۷ تا ۱۴ آبان‌ تصریح کرد: اختتامیه هفته فرهنگی استان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و همچنین از کتاب شهدای هنرمند استان «هنر مردان خدا»، نماهنگ «سید سپاه خراسان» با صدای «صادق آهنگران» در خصوص شهید «سید احمد رحیمی» از شهدای هنرمند استان و اولین کتاب قرآن با قلم استاد «نیک‌بین» رونمایی خواهد شد.

فرخنده شرکت در شورای اداری استان خراسان جنوبی و بحث و تبادل نظر با مسئولان استان در خصوص مسائل و چالش‌های فرهنگی و هنری، دیدار با خانواده شهدای گرانقدر و نماینده ولی فقیه در استان، بازدید از نمایشگاه خوشنویسی در نگارخانه استاد «اسماعیلی‌مود»، افتتاح پروژه خانه فرهنگ و حضور و سخنرانی در راهپیمایی ۱۳ آبان را از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ارشاد به خراسان جنوبی ذکر کرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد از پروژه نیمه‌تمام تالار مرکزی شهر بیرجند در محدود بلوار شهید ناصری بیرجند که در حال حاضر هفت درصد پیشرفت فیزیکی دارد، مطرح کرد: تالار بزرگ شهر با ۱۰ هزار متر مربع زیربنا که اعتبار ملی دارد برای تکمیل نیازمند ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افتتاح خانه فرهنگ بیرجند که با زیر بنای دو هزار متر مربع و امکانات رفاهی و آموزشی مناسب به عنوان یک مرکز فرهنگی هنری در شهر بیرجند، بازدید از پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی هنری شهر بیرجند و بررسی راهکار‌های تسریع در اتمام آن‌ها را از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه وزیر ارشاد به خراسان جنوبی اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها